HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Ajánló: Bard's tale, Divine Divinity, Torchlight

2012.04.17. 13:40 DeadMan

Kevesebb, mint egy hónap van hátra a Diablo 3 eljöveteléig. Gondolom a legutóbb ajánlott Titan Qestet és kiegészítőlemezét már mindenki rongyosra játszotta. De mégis mit csináljunk akkor a dió3 eljöveteléig?

Nos szemezgettem még hasonló játékok között, ezekből a legígéretesebb talán a Bard's Tale nevű 2004-es alkotás volt. De nézzük meg a jó, és a rossz oldalát egyaránt:

A Bard's Tale egy ugyanolyan hack'n'slash játék, mint a Diablo, mégis egész más játékélményt nyújt. A tápolás a háttérbe helyeződik, helyette bárdunk varázslás helyett a zenével hoz elő különböző képességeket. Ez és a blokkrendszer 2 egészen jól eltalált újítás a megszokott játékmeneti eszközökben, azonban a játékmenet a dió gyors, gördülékeny vagdalkozása után így is kissé sutának hat. Erről tehet a nem túl jól eltalált kameranézet is. A kamera persze 3D-s, szóval forgatgassátok nyugodtan, de hiába. A grafika is felemás számomra: van pár nagyon szépen megcsinált karakterünk, köztük természetesen maga a főszereplő bárd, viszont a környezet, különösen külső helyszíneken sajnos nem nő fel a feladathoz. Persze, itt nem szabad elfelejtenünk, hogy 2004-es játékkal játszunk.

Ha csak szimplán a történetet kéne osztályoznom, tulajdonképpen az is csak egy közepest kapna (bár azért van benne pár nem semmi ötlet:D). Na de hogy akkor mi az a plusz, ami miatt ajánlani lehet mégis?

A humor!

A Bard's Tale ugyanis torokmaróan szarkasztikus humor köré épül fel, amire még rádob egy lapáttal a zseniális narrátor, vagy hívhatjuk mesélőnek is. Vele természetesen a bárd úton-útfélen veszekedésekbe keveredik, miközben nevetségesebbnél nevetségesebb helyzetekbe keveredik bele. Aki szereti a jó humort, és jól beszél angolul is, az egy pár napot jól ellesz majd a játékkal.

De persze érezhető, hogy a Diablo 3-ig ez biza nem fog kitartani. Régi emlékeim között kutatva emlékszek még egy Divine Divinity című játékra, ami bár egy kissé mintha B kategóriás lett volna, de úgy emlékszem jó szórakozás volt vele játszani, csak a Diablo után kicsit másmilyen volt az is.

Ami közelebb áll a Diablo játékok stílusához, az a Torchlight nevű játék, amit az ex-diablós fejlesztők által alapított Runic games készített.

 

A grafika nekem túl wow-os, a sztori teljesen érdektelen, viszont a játékmenet nem rossz. Ennek ellenére, én még kevesebbet játszottam vele, mint Imhotep, sajnos hosszú távon nem tudott lekötni. Viszont most, a Diablo 3 érkezése előtt, éppen ideális időtöltés lehet a stílus kedvelői számára.

Bevallom őszintén, a fenti ajánlásokkal nem vagyok túlzottan megelégedve. A nagyon türelmetlenkedőknek érdemes lehet még becsekkolni a Sacred sorozatot, vagy a Lokit, viszont én 1 percet se játszottam ezekből egyikkel sem. Talán Imhotep majd leírja róluk a véleményét egy kommentben, de van egy olyan érzésem, hogy az sem lesz egy szívből jött ajánlás.

Szóval egy biztos, ezeknek a játékoknak 1-2 hétig már ki kell tartaniuk, utána pedig még ajánlunk valamit, amivel már ki lehet majd húzni a Király visszatéréséig :) Na nyomás a dungeonokba pókokat ölni!

4 komment

Címkék: loki sacred diablo 3 torchlight bards tale divine divinity

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr844456739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.17. 14:09:24

Beer, beer, beer, beer!:D

Majd elfelejtettem, ne íjedjetek meg, mikor nem találjátok az opciók között a felbontást! A játék könyvtárában keressetek valami the bard's setup.exe nevű fájlt vagy ehhez hasonlót, ott be lehet majd állítani a felbontást!

[Imhotep] 2012.04.17. 15:39:06

Hát őőő, pár nap és megjelenik a Torchlight 2, de erről említést tettem a diablo dark style-os postomban. Én inkább ajánlanám azt, mint az első részt. Megmondom az őszintét nekem az első részben leginkább az nem tetszett, hogy gyak egyfolytában ilyen bányákban humpákolsz. Változatos környezet a nullával egyenlő, hamar rá is untam. Na jó azért volt egy 23as szintű kétajtós szekrényem :) A másik meg ugye a nevetséges wow grafika. Viszont a második részben legalább a változatos helyszínek rendben lesznek. Végre baszki lesznek ilyen külső, helyszínek is. Erdős, sivatagos stb terepek. Amúgy sztem a legjobb ötlet a Torchlightban az állatokkal kapcsolatos volt. Nevezetesen az, hogy meg lehetett pakolni őket cuccokkal, aztán kiadtad a parancsot hogy, hopp Gizi, mennyé vissza eladni a cuccokat :) Ilyenkor ott hagy, pár perc múlva visszatér aztán megkapod az aranyat, közben persze míg távol van te nyugodtan tudsz cséphadarni. Sztem ez egy marha jó ötlet volt.

Amit még tudnék ajánlani, az a Sacred 2. része. Bár nekem sikerült jól elbaszni a dolgokat, de elég hosszú ideig leköti az embert. Arra figyeljetek hogy azt a kijelentést ne vegyétek komolyan hogy az ellenfelek a te szintedhez igazodnak. Ez így jól hangzana, ha igaz lenne, mert akkor egész végig van kihívás. Viszont mihelyt át tudtam menni a Blood and Ice kieg lemez területeire, én kaptam is az alkalmon és egyből átmentem. Gondoltam lezavarom azokat, aztán folytatom a fő questet. Igenám, csak a kieg lemez területein kurva sok szintet léptem, viszonylag. Mikor azokon végeztem, visszatértem az alapjáték területeire. ÉS sajnos jött a fekete leves, hogy bezony marhára nem igazodnak az ellenfelek az én szintemhez. Thylysium városától egészen a térkép szélén található Hissil'Ta nevezetű mocsaras területig bejártam a vidéket, de egy szem Xp-t nem kaptam. Meg hát ugye marha élvezetes volt kb 10 szinttel alacsonyabb lények ellen harcolgatni, kihívás nulla lett ezek után a játékban.
Szóval mondom a játék jó, csak a végére hagyjátok a kieg lemezt, mert különben saját magatokkal b@sztok ki. Mondjuk egy apró kis figyelmeztetést azért elvártam volna a program részéről hogy, te mafla, ne menj még át a kieg lemez területeire mert ha majd visszajössz a lények szintjei ugyanonnan fognak folytatódni, és nem igazodnak majd a te szintedhez :P Ezért én óva intek mindenkit hogy egyből átmenjen a kieg lemezes területekre.

Wertzui 2012.04.17. 22:25:59

Azt hittem, már az 1985-ös Bard's Tale-t ajánljátok.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.18. 10:32:56

@Wertzui: Ajánlanám én azt is, de kinek?
Akkor már inkább az újabb, relative szép 3D-s grafikus felületű "remake"-et tudnám ajánlani, bár annak idején a szöveges szerepjátékoknak is biztos megvolt a maguk varázsa, de én már túl későn születtem azokhoz :)
süti beállítások módosítása