HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Ajánló: Titan Quest

2012.03.19. 15:21 DeadMan

Ugye múlt héten kiderült, hogy a Diabló 3 kevesebb, mint 2 hónap múlva végre megjelenik. Persze, ez az utolsó néhány hét talán a várakozás legkritikusabb szakasza. Ezt az időszakot próbáljuk most elviselhetőbbé tenni az alábbi ajánlásunkkal:

A Titan Quest nem mai fecske már (2006), viszont bátran kijelenthetem, hogy a szinte nemlétező konkurencia mellett a mai napig szépen megállja a helyét mind grafikában, mind játékmenetében. Talán az egyetlen olyan hack'n'slash játék, ami nálam a Diablo mellé felverekedte magát a "stílus királya" pulpitusra. Bizony, ez nagy szó!

Bár természetesen a Titan Quest nem egy Diablo 2, mégis azt lehet mondani, hogy azon ritkaságok közé tartozik, amik a Dió2 sokadszori végigjátszása után támadt űrt képesek voltak betölteni. Aki még nem ismerné, annak a játék Immortal Throne című kiegészítőjével együtt talán épp elegendő felfedezni valót jelent, hogy kihúzhassa vele a Diabló 3 várva várt megjelenéséig.

A Titan Quest, akárcsak a  Herkules tévésorozat, a mítoszok és legendák korába kalauzol minket. És teszi mindezt szerencsére sokkal magasabb színvonalon, mint Kevin Sorbo humorbonbon sorozata (mielőtt megkapnám a fikaáradatot, idebiggyesztem, hogy azért a maga idejében jól el lehetett szórakozni a jó öreg Herkulesen is:)). A mitológiai körítés mellé pedig gyakorlatilag a Diabló 2 pár jó ötlettel kiegészített játékmenete társul.

A "diabló-klón" kifejezés azonban jelen esetünkben a lehető legpozitívabb értelemben értendő. Hiszen a játék a Dió2 ismerőinek egyből könnyen kezelhető, és érthető, valamint annak legjobb elemeit ötvözi ötletes újításokkal. Ezek az újítások nem elegendőek ugyan ahhoz, hogy a Titan Quest valami igazán újat tudjon nyújtani, de ez a játék nem is erről szól. Hanem a hack'n'slash élmény minél tökéletesebb visszadásáról. Jelentem, ez jelesre sikerült a játéknak. A kiegészítő lemez pedig csak tovább emeli a produktum minőségét!

Szóval, ha Te sem tudod már, mit csinálj magaddal abban a 2 hónapban, amíg a Diablo harmadik etapja végre megérkezik hozzánk, halandók közé, akkor vesd rá magad a Titan Questre, és kiegészítőjére, az Immortal Thrones-ra! Garantáltan nem fogsz csalódni!

 

Egyedül amiatt aggódunk, hogy a 2 hónap mégis túl hosszú időnek ígérkezik majd, és a játék nem fog addig kitartani. De megígérjük, sűrű fésűvel átfésüljük az internet sivatagát, és kerítünk még nektek valami hasonlóan jó Diabló-pótlékot, vagy ne legyen a nevem DeadMan! ;)

7 komment

Címkék: titan quest immortal throne

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr124325975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Imhotep] 2012.03.19. 16:52:32

Nofene, ajánló? Hehe, emléxem anno hosszas hadjárat után lettél meggyőzve hogy kipróbáld :)Bár ez részben köszönhető annak hogy először akkor hallottál a progiról, mikor éppen egyik haver szülinapját ünnepeltük egy vendéglátóipari egységben. Aztán unokatesó enyhén spiccesen elkezdte mesélni a teknőskavicsok összeillesztésének módját :)(erre még biztosan emlékszel) Aztán vmikor később te is kipróbáltad, még talán ha minden igaz tőlem volt meg neked is a játék, nekem meg mondjuk unokatesótól. Szal így apáról fiúra szállt módszerrel rákaptál te is az ízére :) Am mindent összevetve és is ajánlom, Diablo után a legjobb hack & slash. Esetleg még Dungeon siege 2-t tudom ajánlani, bár sztem az nem az a tipikus hack & slash, meg eleve ugye csapatban humpákolsz. Dragon Age első része hasonló. Viszont a Dungeon Siege 3tól mindenkit lebeszélnék, de ugyanez érvényes a Dragon Age 2re is. Torchlight meg nekem személy szerint nem annyira jött be. Elsőre még annyira nem is taszított, bár az a baltával faragott graf stílus már elsőre se jött be. Aztán nekem nem tetszett továbbá az egysíkú helyszínek sem. Egy idő után az egész marha repetetív lett, ráuntam. Talán a második rész, ha egyszer kijön, érdemes lesz megnézni, végre már nem csak az uncsi dungeonokban lehet majd mászkálni.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.19. 17:32:16

@[Imhotep]: Hmmm... pont a Torchlight-ot gondoltam ajánlani még a népnek, de bevallom én úgy egy órát játszottam vele összesen. Nem taszított, de nem vonzott eléggé. Viszont szerintem a stílus kedvelőinek Diablóváróba pont jó lesz. Viszont nem tudom hogy ajánljak valamit, amivel magam is alig játszottam... esetleg böföghetnél róla pár sort Te, mer neked azért van benne némi játékidőd. Bár asszem bátyád nálatok a nagy Torchlight-os vagy rosszul tévedek?

[Imhotep] 2012.03.19. 18:08:25

@DeadMan: Hát őőő, igazából kipróbáltam mindegyik karakterrel a játékot. Még talán a melák kétajtós szekrénnyel játszottam a legtöbbet. Meg nem mondom már hogy mennyire voltam benne a játékban, de ilyen lávától megvilágított vöröses árnyalatú helyre emléxem hogy arra felé jártam utoljára. Tesóm az aki végígtolta 1X, bár annyira ő sem volt elragadtatva. Igazából én azokat nem tudom megérteni, mikor ilyent olvasok hogy már űberbrutál 75ős szintű, nincsenek már questek csak a hent van de még mindíg marha jó :P Hát nem tom, mer a főboss után nálam vége egy játéknak, a céltalan cséphadarás meg sztem marha unalmas ha már csak ez vár a játék végígjtszás után. Na mindegy, én mindenesetre nem ajánlom jó szívvel senkinek a Torchlightot, én hamar ráuntam, de érdekes módon egy Titan Quest vagy egy Dungeon Siege 2ről ez nem volt elmondható. Am a dolog pikantériája hogy kb 3-4 napja fenn van a Titan nálam is a gépen :) Bár igazból csak felraktam, játszani kb 10 percet ha játszottam vele.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.19. 19:06:29

@[Imhotep]: Na jó hát ha jól emlékszem annó te a Titant nehezebb fokozaton is letoltad. Azután nem csodálom, hogy már nem nagyon köt le.

Ehh, Diablo 2-őt kéne majd egyszer kitolni Hell-en is, de sajnos bevallom töredelmesen én még csak Champion vagyok. De majd talán ha legközelebb elkap a harci gépszíj, akkor Hell fokozaton is felpofozom a főgonoszokat és pajtásaikat:)

Amúgy akkor gondban vagyok most, hogy milyen diabló-klónt ajánlhatnék még, mert a Dungeon Siege 1 és 2 szerintem sem pontosan dió klón, a 3-ról meg szót ejteni sem érdemes...:S

[Imhotep] 2012.03.20. 19:28:03

Esetleg még érdemes kipróbálni pár modot a Titan Questhez. Pl az ilyen Diablo 2 modok lehet megérnek egy misét : www.moddb.com/downloads?filter=t&kw=Search+...&type=def&game=264 Majd lehet tesztelem őket.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.21. 14:02:07

@[Imhotep]: Ezeket valamelyik nap én is figyelgettem, de nálad most úgyis fent van a játék, prószáld ki őket aztán majd várjuk a jelentést, lehetőleg poszt formájában :)

[Imhotep] 2012.03.21. 16:34:57

Nah, kipróbáltam őket, de ez nem igazán ér meg egy postot sem :S Sajnos nagyon gagyi állapotban vannak jelenleg, bugosak, félkészek stb. Például mindjárt az a Diablo 2 Lilith 1.40 Complete mod, majdhogynem játszhatatlan. Nincs bajom azzal ha egy játék nehéz, de itt konkrétan olyan szinten szemét megoldásokat tartalmaz hogy kínszenvedés vele a játék. Úgy kezdesz hogy nincs nálad semmilyen fegyó :P Néztem ilyen Npc-ket ahol lehet venni cuccokat, de a minimum szint 3as volt. Szal lvl 3-íg ökölharcot folytathatsz a vaddisznókkal, meg a pókokkal :P Fegyót még véletlenül sem dobott el egyik ellenfél se, meg ilyen ládikókban se találtam, na köszönjük Emese. A harcokat úgy képzeld el, hogy ha már ilyen 3 ellenfél ellen ment a küzdelem akkor menekülés orrba-szájba, vissza a kezdő faluba (oda nem tudnak követni). Aztán megvárni míg regenerálódik az életed aztán visszamehetsz. Egyesével egy idő után azért ököllel is szét lehet csapni őket. Olyan jó 1 órás ilyen kamikaze rohangászás után elértem nagy nehezen a lvl 3at, akkor végre vehettem egy fegyvert. Nah hát szal ilyenekre gondolok, mint átgondolatlanság, nem hiszem hogy ezt így akarták megvalósítani.

Másik gagyiság a kasztosodásnál jött elő. Ugyebár a modnak köszönhetően itt ilyen lehetsz hogy Paladin, Barbár, Nekromanci, stb.. tod a szokásos Dio 2es karakterek. Viszont rossz hírem van. Pont a Paladinod nem műxik, valami hibaüzi van kiírva hozzá, szal azt eleve el lehet felejteni. De többinél is vannak gondok. Én egy Barbár/Sorci keverék akartam lenni. De a Sorci "talentfánál" nem lehet az egyik skill ágazatot fejleszteni. Úgy kell elképzelni hogy mikor éppen tenni akarnál rá pontot, kiírja hogy előtte még egy másikra is kell tennem. De az a gáz hogy olyan skill meg nincs is sehol sem, és így erre sem lehet tenni. Hát ez marha jó nem ? :)

Azért egy pozitívum volt a moddal kapcsolatosan, nevezetesen az hogy külön kampány is van hozzá. Próbálták hasonlóra megcsinálni a kezdőhelyet is mint a Diabloban. Picit emlékeztet Tristramra, de csak halványan. Ami még dobott a hangulaton, hogy a Diablo zenéi szóltak. Vagyis konkrétan 1 darab, mikor kimentem a kezdőhelyről akkor is ugyanez a zene szólt. Ha jól emléxem a Rogue Encampmentes zene volt az : www.youtube.com/watch?v=t1Zf9w--VhM

Összegezve, én nem igazán javaslom ezeket a modokat, hacsak nem akarsz a pihentető szórakozásból anyázós asztalcsapkodásba átmenni. 5 perc után én is kilőttem volna ezt a Lilith modot, ha nem ez a zene, meg az az ál Tristram fogadott volna. Akkor még bizakodtam, de aztán hamar előjöttek az átgondolatlanságok, bugok, stb.. Amúgy ezeket a modokat próbáltam ki hogy, az előbb említett Lilith mod, Dio 2 Immortal, Soulvisier, Underlord 1.52. Háát, mindegyiknek volt valami nekem nem tetsző bugja, szal én nem szenvednék velük.
Hehe, hát nem akartam ebből postot, de így elnézve a szövegmennyiséget amit össze firkáltam most, majdnem kiadott volna egyet :) Meg amúgy is, arról postot írni hogy mennyire nem tetszik valami elég trollkodásnak tűnhet.
süti beállítások módosítása