HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Első pillantásra: Autoclub Revolution

2012.04.19. 09:19 Bixi84

Hello mindenkinek! Megint itt vagyok, igaz csak egy rövidke poszt erejéig, de a lényeg, hogy itt a tavasz és áprilistól kezdetét vette az Autoclub Revolution nyílt béta tesztje. Már decemberben nagyon vártam a bétát, igaz akkor még arra számítottam, hogy bekerülök a pár szerencsés közé akik a zárt bétán is csapathatnak, de ez valami furcsa oknál fogva nem jött össze. Áprilistól tehát elstartoltunk. Hamar be is regisztráltam magam , hogy minél előbb nekivessem magam a próbának. A játék Free to Play tehát mindenki ingyen letöltheti és játszhat vele  igaz pár dolgot nem fog tudni elérni a játékban, amit viszont a fizetős júzerek igen, de így is jó móka.


A regisztrálás után első dolgom az volt, hogy letöltöttem a klienst, amivel később majd a versenyeket tolhattam. Elsőre elég furcsán akart működni, de aztán helyre rázódott és utána már nem volt semmi gondom vele. Sokat nem is mérgelődtem rajta mivel ez még csak béta állapot és ezért nem is érdemes fennakadni ezeken a dolgokon. Aki egy sima online autós játékot várt az most nagyot tévedett, mert az ACR nem olyan játék mint például az NFS World ahol a játékot elindítva a menüben tudunk tuningolni, autót vásárolni, csinosítgatni a verdát és kommunikálni a többiekkel.



Az ACR-nél dobtak egy csavart az egészbe és egy webes felületen tudjuk mindezt megtenni, ugyanis a készítők a forradalmi profilrendszernél nagy hangsúlyt fektettek a közösségi oldalára a játéknak. A játékosok személyre szabott profilt készíthetnek ahol információt cserélhetnek az autósportról, motorsportról és még sok más dologról. Vehetünk fel barátokat, ha később privát versenyeket is szeretnénk játszani velük, vagy csak nyomon szeretnénk követni fejlődésüket. Egy olyan helyet teremtettek ahol a motorsport szerelmesei együtt egy helyen versenyezhetnek egymással. A játék több szerveren futott, amik közt bármikor szabadon ugrálhattunk kedvünk szerint. Mikor egy szerveren kevesen voltunk, vagy csak nem voltak versenyek, akkor csak fogtam magam és átvándoroltam egy olyan szerverre ahol voltak elegen és voltak csatlakozásra alkalmas versenyek. Profilunkba belépve könnyen nyomon követhetjük az eseményeket, mert a közös chaten mindig nagy a nyüzsgés és folyton toborozzák az embereket a versenyekre. Különböző ranglistákon követhetjük nyomon társainkat vagy éppen saját fejlődésünket. ( kör idő, futam idő, győzelmek száma)


Csak halkan megjegyzem a futamgyőzelmek listáját egy magyar vezeti az eddig megszerzett 365 futamgyőzelmével. Innen is gratulálok neki! A menüben kiválaszthatjuk, hogy világ viszonylatban vagy csak a barátainkat szeretnénk megnézni a ranglistán. Szelektálhatunk még pályák és autók szerint is.


Mi magunk kettő lehetőség közül választhatunk single vagy multi player. Single playerben magunk körözhetünk a kiválasztott pályán ami nagyon jó dolognak bizonyult, mivel az induló autóm ( OPC Opel Corsa ) elég gyengécskének bizonyult mondhatnám kifejezetten szar volt. A teljesített távért mindíg kapunk valamennyi pontot amiből lehet a verdát tuningolni. A bétán négy pálya közül válogathattunk Spa, Infineon Raceway, LA River Sprint és Silverstone. A kezdő pályánk nagyon egyszerű, két nagy egyenes a végén két nagy kanyarral. Semmi extra, de a kezdő autónkkal még ennek a teljesítése is nagy kihívásokat rejtett. Az autóm a többiekhez képest nagyon gyenge volt indulásnál jó hogy le nem fulladt, a kanyarokat sehogy nem akarta bevenni rendesen, de ha sikerült is akkor elkezdett csapkodni a segge és már pörögtem is szóval nem volt egyszerű. Multiban már nehezebb a dolgunk mivel nem magunk ellen játszunk és az ellenfelek olykor vagy nagyon tudnak vagy csak egészen idióták. Volt olyan versenyem ahol az emberke nem bírta elviselni, hogy jobb vagyok egy kicsivel nála és minden kanyarban az volt a taktikája, hogy kilök a pályáról, de a többség szerencsére nem ilyen és nagyon jó csatákat lehet vívni. Multiplayerben több pontot is kapunk a versenyekért mint a single esetén, mivel itt sok minden beleszámít nem csak az, hogy hányadikként haladtunk át a célvonalon. Ahogy egyre jobb a verdánk és egyre nagyobb szinteket érünk el úgy kapunk különböző achievementeket, ezeket most nem kezdeném el felsorolni mert baromi sok van belőlük. Online játék révén az ACR-ben is pénzünket beváltva vehetünk "E" pontokat amiből vehetünk olyan autókat, felniket, festéseket, matricákat amit sima pontokért nem vehetnénk meg. Ezek nagyon nem vészes dolgok, persze ha az ember bele merül, akkor biztos súlyos ezreket képes otthagyni egy exkluzív autócsodáért. Autónk tuningolása során VPR pontokat kapunk ami versenyeknél fontos, mivel multis futamoknál a VPR pontszámok alapján is eldőlhet, hogy bejutunk e egy futamra vagy sem. Online versenyeknél sokszor találkoztam vele hogy megadták a VPR pontok minimum illetve maximumát, ezzel megakadályozva azt, hogy a pályán túl lassú vagy esetleg túl gyors versenyző versenyezhessen ezzel is kiegyenlítve az esélyeket. Kezdő versenyzőket több dolog is segíti mint például a pályán elhelyezkedő keskeny zöld csík ami a pálya ideális íveit hivatott mutatni és többek közt segít a féktávot is belőni a kellő helyre. Segítségünkre van még egy amolyan pálya asszisztens ami segít pályán tartani az autót. Van kipörgés gátlónk ami a hátsó kerék meghajtású autóknál nagyon jól jön a rajtnál vagy nagyobb kigyorsításoknál is. Online versenyeknél találkozhatunk vele, hogy ezeket a segítségeket kikapcsolják, olyankor a játék megkérdezi, hogy te is szeretnéd e ezeket a beállításokat alkalmazni, persze ha nem alkalmazzuk nem jutunk be a futamra tehát ezt a kis kockázatot vállalni kell maximum kikapunk, de az autót úgysem tudjuk összetörni mivel a játék alatt nem nagyon találkoztam semmiféle törésmodellel. Az autók közt irányításban nagyon sok különbség van ezt nagyon eltalálták. Egy első kerekes autóval sokkal könnyebben tudunk csapatni mint egy hátsó kerekessel és ezt nagyon észrevenni. A legtöbb versenyem OPC Corsával nyertem és ez nem véletlen, ugyanis a hátsó kerekes  erősebb Mazda RX7 ellen nyugodt szívvel versenybe szállhatunk az esélyeink nem fognak a béka segge alá zuhanni, főleg ha kipörgés gátló és különböző segítségek nélkül veszünk részt a versenyen, mert akkor általában már a rajtnál kihullanak a gyengébb játékosok a maradékkal pedig jó kis csatákat lehet vívni. Kezdetben amennyire rosszul irányítható volt a kis Corsa a tuning után annyira jó lett, hogy a végén még meg is szerettem.


Az irányításra nem lehet panasz elég jól sikerült megoldani, hogy billentyűzeten is játszható legyen persze egy prémium kategóriás kormánynak azért jobban örültem volna , de ezt is meg lehet szokni és a kezdő nehézségek legyűrése után már minden ment magától rutinból. Voltak érdekes dolgok mint például a VW Sciroccom borulási hajlama, de ezt betudtam a béta állapotnak és a magam hülyeségének. Egészen pontosan arról van szó, hogy mikor megkaptam az autót egyből slick gumit raktam rá persze a játék figyelmeztetett, hogy ez nem lesz túl jó ötlet, de mondom én jobban tudom tehát kuss! Rá is tettem és már a rajtnál kiderült, hogy még sem volt jó ötlet ez a részemről, mert az autó a gyenge motorral úgy megtapadt az úton, hogy majdnem padlót fogott de aztán szépen elindultam és az első kanyarban fel is borultam, mivel a gumi tapadt mint az állat a kocsim pedig full gyári volt és nehéz mint a dög.


Elgondolkoztam és végül arra jutottam, hogy a kis Corsával szedek össze lóvét és majd abból felszerelem minden jóval a Sciroccot mert ezzel így nem lehet versenyezni és láss csodát amint benne volt minden okosság az autóban egyből be tudta venni a kanyart szerencsétlen versenyző. Teszt alatt volt lehetőségem kipróbálni minden kis lehetőséget mint például, ha lesodródunk a pályáról mi történik. Ha egy kanyar nem úgy jön össze ahogy szeretnénk nagy a valószínűsége, hogy brutális pörgés lesz a vége mert a füvön megfogni az autót szinte képtelenség, főleg hátsó kerekes autónál. Ami nagyon idegesítő dolog volt a számomra az, ha egy féktávot benézünk és a kanyart levágjuk nem idő büntetést kapunk hanem az autó eleje "lebök" és pár másodpercig egy bizonyos sebességen tartja az autót hiába taposom a gázt. Ez leginkább akkor nagyon rossz, mikor előttünk jár így valaki és ő nem tud haladni mi pedig nagy sebesség különbséggel érkezünk. A legtöbbször időm sem volt reagálni a dologra és ütközés lett a vége.


Egészen szépre sikeredett és grafikailag azt kapjuk amit ma már el lehet várni egy hasonló autós játéktól, de ezen kívül semmi extra. A pályák és az autók szépen kidolgozottak. Az autónknak egészen egyedi túraautó kinézetet varázsolhatunk persze ennek már csak a pénzünk és képzeletünk szab határt. A hangok nagyon élethűre sikeredtek, kedvencem mikor visszaengedem a gázt és a kipufogó olyanokat durran mintha lőnének, ha pedig egy sűrűbb fás rész van a pálya mellett akkor az onnan visszaverődő hangok valami elképesztően jó hangulatot adnak a játéknak, ilyen például Spa ahol nagyon jól meg lehet figyelni ezt a dolgot.


Az tuti hogy az Eutechnyxnél komolyan gondolják amit csinálnak és gőzerővel folynak a munkálatok. Még csak a béta tesz folyik, de napról napra egyre több pálya és autó kerül be a játékba a gamerek nagy örömére. Egy biztos, hogy én maradok, játszok és ha nektek is kedvetek szottyan egy jó versenyhez akkor engem megtaláltok.












2 komment

Címkék: béta teszt játék ingyenes online revolution online játék játékteszt autoclub

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr194460470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bixi84 2012.04.19. 09:40:17

A videókért én kérek elnézést :D
Még tanulom ezt a szutyok youtube feltöltést.
süti beállítások módosítása