" Ha meguntam, hogy mindig itt legyek, Majd utazgatok, mert utazni élvezet ". Igen élvezet főleg ha egy bazi v8-ast vezet az ember és a sár dől be az ablakon! Na ezt nevezem én jóféle mulatságnak!
2011 év végén jelent meg az Avalon nagyszerű újítása az Off-Road Drive, ami a szakág legjobb és legkiemelkedőbb szimulátora. Nem mondok nagyot szerintem azzal, ha azt mondom teljes mértékben visszaadja a sportágban lévő kihívásokat. Nekem az első emelkedő után világossá vált hogy ez nem az a játék lessz ahol ha elakadok lövöm a nitrót aztán minden oké. Az OFF-Road Drive-ban 42 bámulatosan felépített szakasz van, különféle tereptárgyakat kell leküzdenünk sziklák, mocsarak, hatalmas emelkedők, útra dőlt fákat ha el szeretnénk jutni a célig ráadásul mindezt úgy kell megtennünk, hogy a lehető legrövidebb idő alatt tegyük meg. Néha véget nem érő dagonyázás lessz a dologból, néha pedig hintázás egy farönk tetején de mindez megéri mert a végén mikor az ember áthalad a célvonalon valami túlvilági büszkeség tölti el, hogy igen én profi vagyok!
A pályák teljesítéséhez nem hétköznapi technikát kapunk. Senki ne gondolja hogy egy VFTS Ladával fogunk csapatni! Több mint 20 különböző típusú SUV (Sport Utility Vehicle) áll rendelkezésünkre, amelyek sorában megtalálhatóak az alap OFF Road gépek, emellett a legfejlettebb egyedi építésű prototípus masinák is képviseltetik magukat, ráadásul az ínyenceknek még olyan egzotikumokkal is szolgál az 1C Avalon, mint például az UAZ.
A helyszínek száma és változatossága is példa nélküli, hiszen a világ összes kontinensén versenyezhetünk például az USA mellett Tájföldön, Dél-Afrikában, és természetesen Oroszországban is harcba kell szállnunk az elemekkel. A játék irányítása nagyon jónak mondható, sikerült eltalálniuk. Az irányítás mellet sok dologra kell még figyelnünk mint például a keréknyomás, folyamatosan játszanunk kell a difivel, valamint a hajtás megválasztásával. Ha mindez nem lenne elég valakinek, még a csörlővel is nekünk kell vacakolni igaz nem kell hozzá kiszállni a kocsiból.
Jóska ez neked út!??
Néha hatalmas segítség ha ki akarunk jutni egy egy nagyobb mocsárból, vagy fel szeretnénk kapatni egy nagyobb emelkedőn. A csörlő használata egyébként zseniálisan van megoldva, vontatás közben állíthatjuk a húzóerőt illetve figyelemmel kísérhetjük a kötél terhelését nehogy visszafele süljön el a dolog.
Ez is a te hibád!!! :D
A játék fizikája nagyon jó, a felfüggesztést külön ki kell emelni mert tökéletesen működik, semmi esélyünk átlépni a fizika törvényeit. Ha például a hajtott kerék és a talaj közt nincs kontakt akkor bizony ne számítsunk rá hogy egyhamar tovább tudunk haladni hacsak nincs egy fa a közelben csörlőzni. Sok esetben rombolhatjuk is a környezetünket, egy egy mocsaras részen árkot ásnak a kerekek maguknak ami a következő körben nagyon megkeserítheti az életünket. Ezeken a részeken ajánlom a padlógázt és ahogy Gálvölgyi mondaná " így jön ki a trágyából! ".
Nyugoggyá meg!!!!.... Pöcsömöccse.
Akinek nem lenne elég az autó menetteljesítménye annak ajánlom a menüben található" tuning " menüpontot itt különböző kerekek közül válogathatunk, illetve a felfüggesztést is lehetőségünk van átalakítani kedvünk szerint. Ne higgye senki hogy csak a környezet rombolható a játékhoz a szakághoz illő törésmodell is hozzá tartozik, így alaposan le élhetjük gépünket. A törés mellett pedig ott van az irdatlan mennyiségű sár ami sokszor tetőtől talpig beborítja gépünket.
Teee meg az itiner....Fütyülsz b...
Grafikailag semmi panasz nem lehet hisz a játék motorja az Unreal Engine 3 ami meglehetősen szép grafikát kölcsönöz a játéknak. Semmi túlextrázott, túlcicomázott dolog egyszerűen csak szép. A gépigény nem nagy közepes konfigon is vígan fut.
Na most pofázzá Jóskagyerek!!
Végezetül annyit mondanék , hogy az Avalonnál nagyot alkottak jó szórakozás lehet akár az egész családnak hisz sima bajnokságon kívül multiban is játszhatunk vele akár negyedmagunkkal. Összességében egy nagyon jól sikerült kis játékról van szó, nem csalódtam benne. Egyszerű menürendszer, részletes pályák, jól kidolgozott járgányok. Az embernek olyan érzése van verseny közben mintha tényleg egy versenyen szenvedne a dagonyában vagy esetleg egy nagyobb sziklafalon. Szóval ennyi volt az off road drive bemutatóm, kedvcsinálónak megteszi, mindenkinek jó szórakozást hozzá és csak padlógáz!!!
Nem mindíg az egyenes út a leg rövidebb :D
Szedd alá!!