HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Zenesarok különkiadás : Scooter

2012.01.28. 13:00 [Imhotep]

A tegnapi lendülettől vezérelve gondoltam be kellene iktatni valami különkiadást. Aztán már a múlt héten is szóba került a Scooter, ezért gondoltam hogy megosztom veletek  a kedvenc 20 zenémet, amolyan best of Imhotep stílusban.

Jöjjenek akkor kedvencek :

 

Back in the U.K.

Break it Up

Call me manana

Cosmos

Don't let it be me

Don't stop

Fire

Friends

Fuck the Millenium

Hands Up

Hit the Drum

How Much Is The Fish

I was made for lovin' you

I'm Raving

I'm Your Pusher

Let me be your Valentine

Rebel Yell

The Age of Love

Zebras Crossing The Street

Végezetül pedíg egy remix. Azért ez nem ilyen Buga Józsi feat. Piripócs Pisti féle kutyulmány. Szerintem jobb is mint az original verzió. Azt hiszem hogy eleve a Scooter csinálta ezt a verziót is, szóval nincs gond. Videoklipp is készült hozzá.

 

Call me Manana (heavy horses extended remix)

 

Nos hát ők lettek volna a személyes kedvenceim. Nagy álltalánosságban elmondható hogy az I'm your Pusher -íg bezárólag nem volt rossz a Scooter. Csak aztán ezt is utolérte a végzet :P De úgy is mondhatnám hogy az anyag nem vész el, csak átalakul. Sajnos tudjuk mivé alakult ez is. Nade, én azt mondom a szépre emlékezzünk inkább, ez a 20 szám hűen tükrözi a Scooter fénykorát.

Ez lett volna az első különkiadás. Ne csüggedjetek, lesz még jópár ilyen, persze más stílusban is. Addíg is béke veletek... (meg a Scooterra is:D)

14 komment

Címkék: scooter rave különkiadás zenesarok

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr443930831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.28. 13:27:09

Nekem a Scooter újabb korszakából is sok kedvencem van, pl:
RAMP (The logicak song) (Abszolút kedvenc)
Jumping all over the world
The question is what is the question
J'adore hardcore
Jump that rock (vs Status Quo)
One (always hardcore)
De kimaradt a jó öreg Maria (i like it loud)
És a 2011-es The only one is jó ha nem látod a klipjét :D
és szerintem a Lass uns tanzen oder ficken is jó, bár tény, hogy nem a legzózósabb

Shark_ 2012.01.28. 14:11:16

a szkúútört az lájkolom, haver legújabb eve online pvp videjójába is azt nyomatja www.youtube.com/watch?v=imml63R0HO8
nyehehe ott repkedek én is az internetes űrhajómmal.. darálós zene daráláshoz

[Imhotep] 2012.01.28. 14:47:25

@csigafasz: Nem tudom, de ettől a nyávergástól kiver a víz :P Aztán ízlések és fotonok. Na ja, videoklip, de még ha csak az lenne szar. Nos, egy példa hogy régebben ilyen videoklippek készültek : www.youtube.com/watch?v=L0dQA0vMJxA&ob=av3e csak én érzem a szakadékot? Szerintem az a baj hogy akiknek ezek az új zenék tetszenek, ők már eleve ebbe nőttek bele. Nagy választási lehetőség nem nagyon lehettet, hiszen mindenhol ezeket az újakat játszák, nektek ez a természetes. Végeredményben nem veletek van a gond, hanem ezekkel a nyavajásokkal, akik így elkorcsosítják a mai fiatalságot :P Persze az is benne van hogy mi, "rutinos vén rókák", azért azokra a régi számokra humpákoltunk fiatalkorunkban. Nekünk az jelenti a normálisat. Titkon azért szerencsésnek mondhatom magam hogy a 90'es években voltam kopasz.

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.28. 17:11:38

@[Imhotep]: Előítéletes vagy :P
'90-es évek elején hallgattam én Eddát, Aurórát, Pokolgépet,
'90-es évek közepe felé Rapülőket, Happy Ganget, Digital Scream-et, IceMC-t, Dr. Albant, 2Unlimitedet, DJ Bobot, Soho Party-t, La Bouche-t, Scatman Johnt, nagy kedvencem volt Falco (isten nyugosztalja mindkettőjüket)
1996 a kedvenc évem volt, a Cherry Coke 0,33as dobozt formázó CD lemezét sose felejtem el! A magyarok közül a Magic Kefirtől szénné hallgattam többek között a szél, a hegyek között, és az idő c. számokat. (Sajnos feldolgozták őket, de nyomába nem érnek az eredetinek)
Szintén '96ban jött a Captain Jack (az arcnélküli manus ingdulója juttatta eszembe őket), az előző posztodban szerepelő Imperio atlantisa volt a 90-es évekből az abszolút kedvencem az X-Ander mellett.
Azt, hogy Mr. President-et is hallgattam (még eredeti kazim is van) ma már inkább letagadnám :D (csakúgy az Ámokfutókat Kozsóval, bár az Alvajárók még ma is vállalható, de a ma már ciki kategóriát erősítette az N-Sync és a Backstreet Boys is)
Magyarok közül még a Kozmix, a Kerozin és a G-Play akiknek a zenéjét kedveltem, később ugyan használtan de vettem több eredeti lemezt is tőlük.
Nem feledkeznék meg Blümchenről, se a Dune-ról. Hülyegyerek koromban még Ace of Base poszterem is volt a szekrényen :D
Mindenki emléxik a Masterboyra, a Fugeesra (no woman no cry, ready or not). DJ Pierro another worldje is sokkal jobb volt, mint a Guru Josh Project által feldolgozott, infinity név alatt kiadott nóta. Csak ad31n kolléga nem hallja, hogy ugyanaz az alap...
Kedvenc kategóra volt még az U96, Robert Miles, a dream dance stílus megalapítója. Hallgattam még Red5-t, Jamiroquait, Nomanslandet, Mark 'Oh-t, No Mercy-t, NANA-t (igen a nigga rappert) Charly (Lownoise) & (Menthal) Theo-t, a kihagy6atlan 666 amiről voltak olyan hírek, hogy ki/betiltották őket Németországban, visszatért '98ban a Modern Talking, csakúgy mint a C.C Catch. Magyarok közül Héliumot (ekkor még hallgattam nem szívtam!), 4-F Clubot, Animal Cannibals-t, Bestiákat, Baby Systerst Emergency House-t Carpe Diemet, Jazz+Azt, Dupla KáVét, Skylander, A.D Stúdiót, Republicot, Császár Elődöt (persze ilyenkor jönnek a véresszájú kommentelkők, hogy rendőrgyilkos, de az, hogy Armin van Buuren 4szeres DJ Mag Top100 győztes!(2007-2010) által kiadott drowning című kislemezen mint remix készítő szerepelt 2011-ben az smafu...)

Biztos sok mindent kihagytam, de Imhotepnek küldök azért 1 nótát Dredtól a változnak az idők címűt:
www.youtube.com/watch?v=C_P_fSWePhU
U.I.: változok én is :D

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.28. 17:46:01

Már a nosztalgia sem a régi :)

[Imhotep] 2012.01.28. 18:38:54

Igazából inkább utóítéletes vagyok :) És nem alaptalanul. De miért is kellene fejet hajtanom a "trendi" stílusváltások előtt, ráadásul úgy hogy nem is tetszik abszolúte. Egyébként sem vagyok oda a változásokért, miért nem jó az ami jó, és miért nem lehet ugyanazt folytatni ha egyszer jó? Nah ezt szépen megaszondtam :) Muszáj mindíg követni azt ha valaki kitálál valamit, komolyan mondom mintha csak az a bizonyos kútba ugrásos mondás jutna eszembe :P Ezzel csak annyit akatam kifejezni hogy nem mindíg jó a változás.

Egyébént jó is hogy megemlítetted ezt az Armin van Buuren -t, meg a másik ilyen gezemice aki így hirtelen eszembe jut ez a Markus Schulz gyerek. Tyűű, ezeket én hogy utálom. Legszívesebben összegyűjteném az összes ilyen hasonszőrű nyamvalékot, aztán atomot nekik, atomot a bestiáknak :) Lehet ilyen hangzatos dolgokkal dobálózni mint hogy DJ Mag top 100, de igazából a kutya sem nézi ezt. Ennyi erővel akkor az IMDB pontszám alapján nézzek filmeket is? Hmm érdekes...

Viszont ahogy felsoroltad itt a különböző előadókat, azért még nem vagy reménytelen :) Igazából nem is értem hogy voltál képes rávetemedni ezekre a "trendi" vackokra. Juteszembe, eredetileg 666 best of -ot akartam csinálni, de aztán a Scooter -t aktuálisabbnak éreztem. Majd be lesz iktatva egy ilyen is.

Megnyugtatok mindenkit hogy, ugyan úgy tűnhet mintha valami zászlóhordozó akarnék lenni, aki full ilyen 90es évek mániás (bár megjegyezném hogy akkor készültek a lejgjobb zenék meg filmek is), azért ezt nem teljesen így van. De majd meglátjátok, lesz itt minden mi szem szájnak (fülnek:)) ingere. Ez a 90'es évek disco slágerei stílus csak egy kis szelet a zenei repertoáromól. Viszont ezen éreztem még is úgy hogy nagyon megsínylette az idő vasfogát. Aztán helyre kell billenteni valakinek az egyensúlyt az erőben, ha már Anakin Skymókus nem volt rá képes :)

Utóiratként annyit fűznék hozzá hogy, sajnos én nem engedhetem meg azt a luxust hogy változzak (ami ezt a zenei stílust érinti), Nem, mert egyszerűen nem motivál semmi sem erre, megaztán nem szeretnék sablonemberré sem válni.

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.29. 13:25:58

Személy szerint az electro stílussal vagyok úgy, hogy ez mi a faszom? de a legtöbb magyar DJ azt erőltetni...
A másik, hogy 10 discoból 9ben picsarisza rmb funkymunky rettenet szól.
Ennek köszönhetően az utóbbi években már disco közelébe se mentem.
A sablonzene szerintem a pop, ami a sok tróger rádióból ömlik & a sablonemberek azt hallgatják. Falra mászok Gaga Ladytől, Shakirától, Madonnától, Jackotól, Rhiannától stb.
MR2 Petőfit se bírom hallgatni az alternatív köcsög zenék miatt.
Nálam 2002 óta tart az, hogy ha zenét hallgatok, az többnyire trance, kisebb mennyiségben dance, rap, rock.

Azt meg, hogy mi az IMDB a faszom se tudja, nemhogy azt, hogy ott milyen pontok vannak. Alain Prostnak se volt kötelező szurkolni azért mert 4x-es világbajnok volt, így Armin van Buurent se kötelező hallgatni, ahogy Tiestot, vagy Paul van Dykot se, de az elmúlt 10 évben elektronikus zenei igényesség az bizony Hollandiából jött.

[Imhotep] 2012.01.29. 16:22:39

Szívemből beszélsz, erőteljes öklendezés jön rám ha meghallom ezt a Lady Gaga -t, meg ilyen Rhianna -t, Katy Perry -t, meg az anyjakínja se tudja mik vannak még. Azt már meg se merem kérdezni hogy mi a véleményed az ifjú titánról, erről a Justin Bieberről, és hitvese, (a nagylepény) Selena Gomezről. Aztakutyafáját, jujj, máglyára mindd. Már aprítom a tüzifát :)
IMDB www.imdb.com/ Itt szoktak ragsorolni filmeket. De hát teljsen érdemtelen az egész, hasonlóan ahhoz a DJ Maghoz. Most érted, gombokat nyomkodni mindenki tud, 2 IQ -val is. Szóval jól is teszed ha kerülöd ezeket.

Egyébként ezeket az illetőket, mint az az Armin gyerek, vagy a Markus Schulzika, vagy éppen ez a Guetta gyökér. Na, én ezeket tartom sablonzenének, az ilyen elektronikus zenei stílusból. Én egész idáíg csak erről a zenei stílusról beszéltem. De most őszintén, nem ezek fröcsögnek mindenhonnan? Szóval lehet választani vagy ezt hallgatod, vagy semmit. Valóban nem kötelező hallgatni ezeket,(én nem is teszem) de hát akkor nem vagy menőmanó csávó, ha nem követed a trendet :P Itt megintcsak az elektronikus zene irányzatra gondolok,nem győzöm kihangsúlyozni, az ilyen populáris pop/rock zenét ne keverjük ide (bár ott is vannak gondok rendesen). Aztán létezik a harmadik opció, hogy visszamész kicsit az időben aztán előkeresed a már jól bevált slágereket. Én ezt az utóbbit választottam, amolyan második reneszánszát élik nálam most ezek a zenék.
Egyébként ez az elkorcsosulás nem csak ezen zenei stílusnál van jelen, de erről már korábban is beszéltem. Ettől függetlenül azt hallgattok amit akartok, én sem csak 90es évek disco slágereit hallgatom, sőt nagyon kis szeletét képezik ezek zenei ízlésemnek. De ha már ilyen tücc tücct hallgatok, akkor próbálok az igényeség keretein belül maradni.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.29. 17:40:17

Én nem hallgatok Guettát meg ilyeneket, de így ránézésre (hallgatásra) ezeknél a rádióból folyó popzenéknél 100x többre valóak. Csigusz úr azért még ne örvendjen, ettől függetlenül nem hallgatom őket, mert nem az én stílusom, de tény és való, hogy a pop mocskokhoz azért nem kell hasonlítani őket, itt elhiszem az izlés különbségét. Ezeknél a ratyi popszámoknál már nem, ott a közönség igenis igénytelen az esetek 90%-ában.

Mondjuk azt hallottam, ez a Ladyboy Gaga állítólag tehetséges...ez igaz? Nem tudom én csak annyit hallottam tőle, amennyit Vezekényi Lacika mixelt össze :)

Hozzáteszem, lehet fikázni ezeket a Justin Biebereket, meg Rihogyafaszombaírjákokat, de ha megnézzük a magyar popzenét, na az szinte hihetetlen módon még ezekhez a semmirekellőkhöz képest is még egy feneketlen szakadéknyi mélységgel lejjebb van.

Am Imhotep és Csigusz vitáját azzal szeretném lezárni mielőtt még nagyon elhúzódna, hogy ha nem vennétek észre gyerekek 90%-ban egyezik a véleményetek, a maradék 10% meg szerintem elnézhető:)

[Imhotep] 2012.01.29. 19:10:06

Én ezt nagyon jól tudom, hiszen az egyik kommentemben írtam is hogy, idézem : " nem veletek van a gond" tehát nem szándékoztam személyeskedőre venni a figurát. Hanem hát ugye ezekkel az "életművészekkel" vannak fenntartásaim. Viszont ezt azért engedjétek meg nekem hogy hadd döntsem már el hogy mi tetszik és mi nem. Mint említettem nekem édesmindegy mit hallgattok (ismét egy idézet : "Aztán ízlések és fotonok").
Amúgy meg, jól látod Deadman, sztem is egyet értünk a legtöbb dologban Csigusz úrfival, legalább is én így látom. Amiben meg nem az meg hát hogyismondjam, szerintem ennyi kell is, nem vagyunk egyformák nah. Egy egészséges vitára mindíg kapható vagyok. Veszekedni nem szeretek, a kettő között nálam elég nagy különbség van.

UI: Deadman hallode, honnan veszed hogy ez a Justin kölök jobb lenne mint bármelyik semmirekellő magyar megasztáros meg x-faktoros ostoba? Kb egy kategória a kettő, egyik se jobb a másiknál :P Ehh nincs mit mondanom, jöhet az Armageddon :P

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.29. 20:03:54

Velem meg olyan vitatkozni, mint disznóval sárban hemperegni. Egy idő után észreveszi a másik, hogy én ezt igazából élvezem XD

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.01.29. 22:13:34

@csigafasz: XD

@[Imhotep]: Öhm, igazából arra gondoltam, hogy itt nálunk méginkább leszarják, hogy az illető egyáltalán minimális tehetséggel rendelkezik-e. És a körülöttük lévő emberek is 10X tehettségtelenebbek, így technikai oldalról is sokkal szánalmasabb az egész. Ez nem az amcsi "hiperszupersztárokat" menti fel, csak finoman jeleztem, hogy van annál lejjebb is, méghozzá kishazánkban és környező régióiban gyakran elő is fordul ez a minőség. Persze félreértés ne essék, tehetséges fiatalok járják az országot és itt-ott kajáért meg benzinért fellépve tűrhető (vagy elvétve akár még igazán jó) élőzenét is produkálnak, csak sajnos őket nem ismerjük, és soha nem is fogjuk, mert a tévéből meg a rádióból a rágógumi ragacsos masszája folyik csak felénk végeláthatatlanul. Na ez itten a fő gond!

[Imhotep] 2012.01.29. 22:58:09

@DeadMan: Öhm, én arra céloztam csupán hogy, mint tehetsége kb ugyanaz ennek a gyépésnek is, mint a magyar "megasztároknak". A köré épített show adja el az egészet, tehetség másodlagos. Lehet azért tűnik kevésbé szánalmasnak ez a Bieber gyerek, mert kinn több pénz van, nagyobb a csillogás. Idehaza meg hát megpróbálnak csillogni, de csak villogni tudnak :) Az erőlködés miatt valóban gagyibbnak tűnik.
Hehe, ezeket a médiás felhajtásokat meg nagyon egyszerűen el lehet kerülni, én kb idestova 8 éve nem néztem tv-t meg, meg nem hallgattam rádiót sem. Utoljára még talán a Juventus rádióban a Csiszár műsorát, az apukám világát hallgattam :) Működhet még az az adó? Fene tudja, nem követem az eseményeket. Egyébként egyetértek veled, sajnos ahogy már egy korábbi postomban is említést tettem Elrond úr kijelentéséről hogy, az emberiség hanyatlik. Hiába no, Numenor vére kiveszett belőlünk :D
süti beállítások módosítása