HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) Blizzard (3) blizzard (10) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Csigusz retro 3. (Pentium 4 inside)

2012.08.11. 14:26 csigafasz

Utoljára ott hagytuk abba, hogy inni kezdtem & az üres Heinekenes dobozt a gépházban tároltam. Persze ezt nem bírta az Abit alaplap és kipusztult az is...
Jött helyette az első ASRock alaplapom (igazából az ECS és az Abit is első volt az adott márkából).
Ekkor még nem tudtam, hogy egy életre megjegyzem a kódszámát: a P4i65GV-t!
Asrock a házban 2.JPG

1 ideig használtam ezt a deszkát a 6200as kártyával, ami a Windows XP futtatására kiváló volt, illetve még Diablózni lehetett vele :D
Na de újra elkapott a játszhatnék az NFS Undercover miatt. Sokan sokat fikázták a játékot, de nekem jobban tetszett mint a pro street, amit a Need For Speed sorozat Vistájaként tartok számon.

NFS collection.jpg

Úgy mentem be a számtechboltba, hogy nekem erősebb AGP-s kártyát adjanak mint a 6600GT! Meg is vettem életem első ATI kártyáját, egy Sapphire HD 2600 XT-t. Amit természetesen(?) nem támogatott az alaplapom, így jöhetett az alaplapcsere. Újabb márka! Biostar U8598! Nah az már támogatta a videokártyát, de a processzort nem! Ekkor már egy 2.6D-s Celeronom volt, ezt cseréltem 2.6 Pentiumra.
Biostar a házban.jpg
Naná, hogy kevés volt az Undercoverhez, úgyhogy ismét csak letettem a gamerkedésről. Kb 2 évig nyúztam ezt a lucernából és szénából készült alaplapot, de ennek meg az AGP slotja adta be a kulcsot :/
De sikerült kukázni egy ASRock lapot! Szó szerint kidobásra ítélték 2010ben, ahhoz képest a mai napig üzemel.
Első ránézésre mondjuk rávágtam, hogy ez megint nem támogatja majd a 2600-as zafírt, de nem lett igazam, mert a P4i65GV tényleg nem támogatta, de ez egy P4i65G volt V nélkül és ennek nem volt gondja a VGA támogatással!
ASRock 2.jpg
A kép tanúsága szerint megpusztulhatott a Jet4-es Cooler Master hűtő, ami igaz is. Ingadozott a fordulatszáma, 300RPM-et, ami már füllel is hallható volt, de hát bírta több mint 6 évig. Helyét egy Cooler Master Silent vette át.
Tavaly a Deer tápegységem átállt silent üzemmódra (megállt benne a venti XD) cserébe sütött a gépház & fagyott a windows), így el kellett adnom a VGA-t, hogy legyen pénzem tápra. Szarabb lett volna polcon, de inkább kibírtam 2-3 napot táp nélkül, de hozattam egy Corsair CX430-ast.
Kép2071.jpg
Ideiglenesen visszakértem a Sapphire 2600 XT-t unokatesómtól akinek eladtam, de hát játszhatatlan volt az UnderCover hiába vettem a 2.6Ghz, 533FSB, 512 Cache, Northwood magos Pentium helyett 3.0Ghz Prescott magos Pentiumot 1MB Cach-sel, 800as FSB-vel.

Northwood vs Prescott.jpg

Balra 2.6 Northwood, jobbra 3.0 Prescott. Utóbbi 2004es gyártásakor valószínűleg elég kemény processzor lehetett, de hát 7 évvel később már csak 1 zabagép értékelhető teljesítmény nélkül. (Facebookon beágyazott videó megtekintéséhez 130W-ot vett fel a rendszer videokártya nélkül!) Na ekkor eldöntöttem, nem fejlesztem tovább (nagyon nem is volt hova XD) a P4-es platformot, váltani kell!

De hogy mire? Kiderül a következő részből!

Szólj hozzá!

Címkék: pc retró modding

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr694706905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása