HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

A rendszergazdák titkos élete

2012.06.19. 16:58 csigafasz

32 komment

Címkék: humor cisco rendszergazda

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr434598609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foodlfg 2012.06.19. 20:04:56

gagyi erőlködés és gyökérség.

Ez az igazi, autentikus: youtu.be/W8_Kfjo3VjU

2012.06.20. 07:28:55

@foodlfg: ezt nem ismertem, de a vége epic amikor beteszi az ikonokat háttérképnek :D régi, de jó :D

2012.06.20. 09:05:24

Ezért az igénytelen erőlködésért én kérek elnézést. Életükben nem láttak még nagy bank szervertermet!
Most jut eszembe, gravelclub műsorán (ShowderKlub) van, mikor motorozással kapcsolatos fikákat nyomatnak, aminek az élethez semmi köze az égvilágon. Nos ez a "gyöngyszem" is ezek közé tartozik.
Ja, ha átjött valakinek, akkor motoros informatikus vagyok :D
Igen, igen, értem én a humort, de nem szeretem.
Legalább is ezt a fajtát nem. Az élet motoros-IT vonalon sokkal nagyobb poénokat dob - szerencsére.

Kabarészínész 2012.06.20. 09:27:06

Fiam menj el egy gyárba a sorra dolgozni egy hónapot, aztán kezdj el kurvára örülni a légkondis szervertermednek és napi 3 órás aktív melódnak... nálunk a rendszergazdák detto ezek, 50x kell szólni, hogy csináljanak valamit, nekünk korlátozott, 1 megás net, nekik teljes, 25 megás. aztán a nagy filmnézésben nem érnek rá kicserélni egy vinyót sem, mindezt olyan fizetésért, hogy telik motorra is... tedd össze a kezed és kussolj.

3nt3rth3m4tr1x 2012.06.20. 09:28:58

Ez most komoly? És ez valakinek vicces volt? oO és rátenni a cisco tag-et mert egyszer elhangzott benne? Ez egy kalap szar nem kabaré.

Kabarészínész 2012.06.20. 09:29:24

fogadjunk, hogy most az jön, hogy többet dolgozott ő bányába, mint bárki más... lol

berekettye 2012.06.20. 11:35:34

@SamSem: informatikus vagyok, bár nem rendszergazda, és ha nem is annyira vicces ez a jelenet, de azért egy kicsit lehet rajta mosolyogni. az IT Crown persze viccesebb. szerintem aki nem tud röhögni saját magán, annak az élete nem túl vidám. nyilván szakmai füllel hallgatni egész más, ha máson nem, azon mosolyogj, hogy mennyire nem értenek hozzá. ami így lehet, hiszen alapból nem rendszergazdák.

Má654564560! (törölt) 2012.06.20. 12:20:35

AZ is köcsög, aki ilyen nevet ad a blogjának.

Sadist 2012.06.20. 12:27:56

@Kabarészínész: Miért nem csinálod utánuk?

Bánatos Exkavátor 2012.06.20. 13:04:10

Sziasztok!

Nem vagyok se infós, se humorista, de szerintem ez gyengus volt. Persze kérdés a célközönség...

berekettye:
Nem bántásból, csupán a pontosság kedvéért: "The IT Crowd"
www.channel4.com/programmes/the-it-crowd
A tűzoltóknak e-mailezés poén egyértelműen beazonosítja az anyag egyik forrását.

Celtic 2012.06.20. 13:21:21

Nem tudom, mi a baj, van benn par igen jo poen :)

Celtic 2012.06.20. 13:58:19

@Kabarészínész: Majd ha a gyari melos idejon, megtervezi tiz szerver backup policyjet es implenentalja, akkor cserelhetunk...Rament 14 oram, mire keszen lettem vele - a nyolcoras munkaidobol.

Ezzel nem azt mondom, hoyg a futoszalagmunkas buta en meg okos vagyok, de azt igen, hoyg en el tudom vegezni az o munkajat - forditva nem biztos

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.20. 16:44:23

Hát nem tudom gyerekek, én azért jókat mosolyogtam. Persze ez a témának csak az egyik szélsőségét mutatja be. Amikor csavarhúzók nőnek az ujjaid végén, miközben az orroddal próbálod adminisztrálni azt a sok szart, amit utána még meg is kéne csinálni, az megint egy másfajta "humorforrás".

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.20. 16:45:09

@SamSem: Az elnézésedet ezegyszer még elfogadtuk, de legközelebb nem leszünk ilyen elnézőek :)

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.20. 16:49:18

@Mária, te libsi kurva!: Elismerem, nem érhet fel a Mária, te libsi kurva! felhasználónév líraiságához, de megvan ennek is a története. Ahogy reménykedem, hogy Máriának is :)

Má654564560! (törölt) 2012.06.20. 17:54:09

@DeadMan: :)
"Ez már költészet" Mallory Nox

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.20. 18:33:09

@Mária, te libsi kurva!: és aki egy iskolában ezt használja rendszergazdajelszónak? XD

Bixi84 2012.06.20. 18:55:30

@Mária, te libsi kurva!: Érzem benned az X Faktort, bár ha így folytatod nem jutsz be a döntőbe. :D

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.20. 19:30:06

@csigafasz: tényleg, sokadszor mondom már, de nagyon érik a poszt, hogy miért is csigafasz a csigafasz:)

Wertzui 2012.06.21. 12:28:12

Nem mintha számítana, akkor végigmegyek a magyar iskolákon és egyetemeken és végigpróbálom mindenütt! :P

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.21. 12:52:36

@Wertzui: Nem lennék meglepődve, ha 10-ből 1-nél legalább szerencséd lenne :D

[Imhotep] 2012.06.21. 16:09:36

@Celtic: Jaham, megnézlek egy 12 óra sori meló után :P Nem 10 percet kell ám egy műszakban dolgozni. A fenti megnyilvánulásod után kb ennél többet nem is várnék tőled. Sok ilyen szájkaratést ismerek akik 1 hét után 1 hónap táppénzre mennek, mer sajna nem bírják a kiképzést :S Nálunk is ott van a nagy IT részleg, de hadd ne mondjak inkább semmit. Úgy kell rájuk vadászni, vagy az ebédlőben kávézgatnak, vagy a fene tudja sokszor honnan kerülnek elő. Aztán inkább magam elhárítom a problémát, ennyire én is értek hozzá, faxom vár ezekre a semmirekellőkre :P

Celtic 2012.06.21. 16:21:10

@[Imhotep]: Igen tudom, az IT-hez mindenki ert, akarcsak a focihoz meg a politikahoz.

Celtic 2012.06.21. 16:23:38

@[Imhotep]: Egybekent rogton segithetsz is nekem. Ket szerver menteserol van szo. Az egyikrol 60G-t ment tiz ora alatt, a masikrol 20G-t 40 perc alatt. Egy halozaton lognak, egy VPS host futtatja oket, megis. Miert ez a kulonbseg?

Van meg egy problema: tegnap az egyik cegnel aramkimarads volt, a tuzfalat rendesen leallitotta az APC UPS, a VPS hostot nem (es a rajta futo vps-eket sem)
Miert?

Koszi.

Celtic 2012.06.21. 16:25:39

Oke, nyertel. En vagyok a hulye, hoyg egy trollfioka csipogasara felfigyelek. Inkabb megyek, nezek valamit DVD-n, amig a tobbiek sipitoznak, meg jatszok egy kis World of Warcraftot. Csak az igazgatonal legyen net...

[Imhotep] 2012.06.21. 16:41:20

@Celtic: Hehe, látom jó elbeszélgettél magaddal :) Persze én nem állítom hogy olyan behatóan ismerem a munkaköri feladataidat. Ettől függetlenül továbbra sem sikerült velünk elhitetned hogy el tudnál végezni egy sori melót. Pláne így a Wowos identitásodból kiindulva.

Celtic 2012.06.21. 16:58:23

@[Imhotep]: Nem is akartam. Kozben rajottem, hoyg jobb, ha mindenki azzal foglalkozik, amihez ert. Neha szivesen lennek juhasz, de valoszinuleg par nap utan mar visszakivankoznek a nem mozgo gepek koze. De addig a par napig jol ereznem magam a szabadban, fuben, birkaszarban.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.21. 18:01:50

@[Imhotep]: @Celtic: Én sorról mentem IT-re, ha ezt a szarkeverést, ami most nálunk folyik lehet annak nevezni.
Mindkettőnek megvan a maga szopóága (a mai napomról mesélhetnék, de elég annyi, hogy majdnem lekéstem a buszomat, mert 15 perccel a munkaidőm lejárta után még egy csöpögő légkondival kapcsolatban kellett értesíteni a megfelelő szerveket... mint kiderült, ez is az én dolgom :)), és ahogy az informaikai melóhoz sok tudás és tapasztalat, a sori melóhoz megfelelő fizikum, ügyes kezek, ésatöbbi szükséges.
Hál isetnnek, én ezek közül mindenből komoly hiányt szenvedek :)

Szerintem ugyanúgy nem biztos, hogy egy profi informatikus egy hét sori meló után nem dőlne ki, mint amennyire nem valószínű az sem, hogy Kolompár Árpád a gumigyárból minden gond nélkül kicseréli a meghibásodott pengéket a rackszekrényben, két windows telepítés között...maradjunk ennyiben!

Celtic 2012.06.21. 18:36:54

@DeadMan: Nabasszus, aszittem, trollkodsz, erre kiderul, hoyg komolyan beszelunk :) Termeszetesen tisztaban vagyok vele, hoyg keptelen lennek elviselni a futoszalag melletti melot, nemcsak a kello fizikum (felora buszozas utan fajnak a labaim, pedig ott azert megis mozog alattam valami), de a monotoniatures hianya miatt is. Par perc alatt belezavarodnek, hoyg mindig ugyanazt kell csinalnom, jonne a fejfajas, szedules es hasonlok. Itt azert jellemzoen valtozatos problemak fordulnak elo es szerencsere ritkan kell szenvednem a desktop userek gepeivel (ritkan=atlag havonta egyszer), mert az it-nak nem azt az agat muvelem. Szinte csak itt a cegnel kell raneznem, ha valakinek komolyabb gondja van. Speciel programozo sem szeretnek lenni (egy ujabb vallfaj az IT-ban), pedig annak is megvan a szepsege, ha az ember nem leul a gep ele es vadul billentyut vere kodolni kezd, hanem eloszor megtervezi, hogyan es mit csinal a proggi, szepen lebontja, megtervezi a reszeket es csak a vegen kodolja le. De engem nemigazan vonz az sem, plusz nagyon keves tudasom van hozza. Szoval az IT-ban is kulonallo "reszlegek" vannak es atlag felhasznalo term. "szamitogepes emberkent" azt ismeri, aki odamegy a gephez, kettot kattint es minden rendben van (vagy nincs), de az odamenest csak egy oraval az ertesites utan prezentalja.

Ahogy megvan a kulonbseg a futoszalagnal is, hoyg egy csavart kell meghuzni minden alkatreszen vagy pl MEOskent atvizsgalni a cuccot, hoyg minden rendben van-e rajta.

De megint tul sokat pofazok, mar egy oraja lejart a munkaidom es meg mindig szeretnem befejezni, amit elkezdtem :(

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.06.21. 18:43:34

@Celtic: Félig-meddig trollkodtam, de egy olyan nap után, amikor a kedves ügyfelektől a kajaszünetemet egész nap nem tudtam megtartani, muszáj egy kicsit trollkodni :)

Bár Imhotep uraság jobban elkapott úgy érzem, olvasd el pár posztját itt a blogon, abból lejön, hogy a nem finomkodó stílusa ellenére nem troll ő sem :)

Programozáshoz egyébként hasonlóan viszonyulok, mint te is, pedig van abban jó pénz...

Am meg ja, nem mindegy soron, meg máshol sem, hogy hova sikerül bekerülni, és mit is csinálsz pontosan. Vannak elképesztő különbségek anyagiak, és szopás területén egyaránt.

[Imhotep] 2012.06.21. 19:13:21

Csak így említés szintjén azért megjegyezném hogy nem én kezdeményeztem a trollkodást. Csupán amolyan szakszervezet jelleggel megvédtem a melósokat :) Idézem az ominózus bicskanyitogató szövegrészt: "..de azt igen, hogy én el tudom végezni az ő munkáját - fordítva nem biztos.." Valljuk be, ezen azért érződött némi lenézés :P Amúgy meg túltárgyaltuk már, csak így a vita végére azért némi magyarázatot szerettem volna adni a vissza trollkodásomra :)
süti beállítások módosítása