HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Béta tesztre fel!

2012.03.29. 16:31 Bixi84

Sziasztok most csak egy gyors hír így csütörtök délutánra. A héten végre elindult az Autoclub Revolution online autós szimulátor nyílt béta tesztje, akinek van kedve csatlakozzon és akár együtt is csapathatunk. A játék Free To Play, tehát ingyen letöltöd és nyomatod, persze vannak buktatók például kezdetben egy elég gyatra Opel Corsa OPC-vel nyomathatjuk, de vannak tuning lehetőségek és csinosítgathatjuk is a verdát. Egyenlőre ennél többet nem szeretnék róla mondani, akinek van kedve próbálja ki, majd később egy posztban bővebben kifejtem a véleményem az újdonsült játékunkról. Sok szeretettel várok mindenkit, Bixi1984 néven találtok meg, vegyetek fel barátnak és go! Képekért és videóért katt a továbbra.






















 Hivatalos oldal:  autoclubrevolution.com/en/

 





















































































 

20 komment

Címkék: pc játék szimulátor online játék autoclub revolution

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr744348248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bixi84 2012.03.29. 16:40:41

Ha valaki nem tudja hogy, hogyan kell telepíteni szóljon, segítek.

Wertzui 2012.03.31. 20:43:17

Mik a gépigényei?

szloták · http://napiszlovak.blog.hu/ 2012.03.31. 22:08:56

Opel motor drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs XD

Bixi84 2012.03.31. 23:37:05

@Wertzui: Sehol nem találom a követelményt, de hasonlítsd az enyémhez a géped-
AMD X2 6000+, 4gb ddr2/800Mhz, Ati radeon HD5670 1GB

Ezzel nekem 1440*900 ban ultra grafikai beállítással 60 FPS-en fut ami teljesen szaggatásmentes.

Bixi84 2012.03.31. 23:47:55

@Wertzui: Na nehezen utána jártam megvan, csak neked csak ma :D

Ez a minimum:
-Intel 1.8GHz dual core or equivalent CPU
-3GB RAM,
-Shader 3 Graphics card with at least 256MB of RAM (ez azt jelenti hogy akár régebbi kártyákon is futni fog)

Memóriát viszont biztos hogy nem eszik meg 3 GB-ot. (tapasztalatból)

Wertzui 2012.04.01. 17:50:22

@Bixi84: Köszi szépen!

Szóval nem futna a gépenen :/ (bár mit várok egy 6 éves konfigtól...)

Bixi84 2012.04.01. 19:01:29

@Wertzui: Enyém se mai gyerek. Milyen géped van? Azért érdemes nekifutni hátha mégis futna.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.04. 00:01:53

@Bixi84: Héj, Bixi mi lesz a Question of the Week rovattal?
Csigusz mondta, hogy át kéne alakítani valahogy, hogy izgalmasabb legyen. De azóta nem hallottam afelől, hogy mire jutottatok vele.

Ja és igen, ennyire professzionálisak vagyunk, hogy az ilyesmit kommentben dumáljuk meg! De ezért csipázod a búránkat, kedves olvasó, ne is tagadd!!! :D

Wertzui 2012.04.04. 00:25:04

@Bixi84: Helyesbítek: nem azzal van a legnagyobb baj, hogy a gép 6 éves, hanem ez idő alatt a csúcs videókártya már megpusztult, és sajnos úgy néz ki, hogy magával rántotta az AGP portot is, de nem tudok kiigazodni rajta, mert egy vacak 64MB-os kártya meg vígan el... ööö, mit is csinál, mondjuk hogy mutogat benne, én meg már egy csomó pénzt kidobtam rendes videokártyákra, hiába.

Családias a hangulat ittenke :D

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.04. 00:47:13

@Wertzui: USB 2.0 figyel már a gépen? Akkor rohadjon meg az AGP port, tokjál neki USB-s VGA kártyát :)

Persze, lehet jobban jársz, ha gépet újítasz...

Egyébként ja, családias a hangulat, főleg pár feles után :)

Bixi84 2012.04.04. 11:56:56

@Wertzui: Lehet biost kellene frissítened. Én mikor megvettem az 5670 et akkor nem adott képet. Nem támogatta a biosom. Fogtam frissítettem és már jó is volt.

UI.: Amúgy tényleg családias a hangulat. :D

Bixi84 2012.04.04. 12:01:06

@DeadMan: Nem tudom Csigafasz atyaúristen mondta e, de szerintem akkor nem, multkor szóltam neki hogy átvehetné valaki mert megint rohangálnom kell kontrollokra + erőltetnem kell a lábam és nem tudok annyit gép elé keveredni. Azt mondta, hogy valószínű meg is fog szűnni de majd még eldöntitek. Majd azért próbálok ide is koncentrálni csak most első a gyógyulás mert a tervek nagyok. XD
A héten játékot tesztelgetek ha van pár ráérős órám.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.04. 12:49:28

@Bixi84: Jólvan, hát akkor ezekszerint megszűnt. Na jó, maradjunk annyiban, hogy egyelőre parkolópályára helyeztük, under construction!
Gyógyulgassál csak akkor, játékokat meg tesztelgessed nyugodtan, mert Imhotep még csak félig olyan mint Te: letolja a játékokat, de odáig még nem jutott el, hogy írjon is róluk... :)

[Imhotep] 2012.04.04. 15:52:57

@DeadMan: Jah, hát elég sok dolgot kipróbálok, végigjátszom stb.. de ezeknek kb a 95% nem igazán ér meg semmiféle postot se. Most írhatnék sok játékról, de kíváncsi valaki arra hogy hogyan fikázom? Szerintem egy ilyen játékos post egyik lényeges momentuma, hogy nekem is tetsszen a játék, hiszen azért ajánlom. Ilyen kiemelkedő játék meg nem sok van manapság, bár akad néhány. Olyanról meg eleve nem írnék amit nem is játszottam még végig, csak láttam belőle pár órát.
Amúgy meg hallode DeadMan, nem kötözködésből, de téged sem gátol ám meg semmi hogy játék tesztet írj, időd kb annyi mint nekem, szal. De hogy stílusosan én is viperásan válaszoljak, erre csak annyit mondok hogy "..na látod, így tisztességes, és nincs vita" A Trine 2 játékajánlásod is gyak az én tapasztalataimra támaszkodik :)

Amúgy jelenleg éppen hasonlóval foglalatoskodom, csak még a technikai oldalának kell kicsit jobban utána néznem. Pár napja bővítettem kicsit Two Steps Form Hell gyűjteményemet, aztán most eléggé hangulatba vagyok, szal ha minden jól megy várható pár ilyen Imhotep stílusú trailer pár játékhoz. Skyrimhoz pl már meg vannak a zenék, meg a video elképzelésem. Ha elkészül beszartok jó lesz :)

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.04. 16:10:09

@[Imhotep]: "kíváncsi valaki arra hogy hogyan fikázom?"

Öhm, naná! Szerintem kifejezetten kellene egy kegyelmet nem ismerő játékoltás rovat. Ha sikeres, népszerű játékokról írsz pár keresetlen szót, az még jobb! Komolyan mondom, nagyon nem ártana az ilyesmi, főleg manapság, amikor minden játék 90% felett kap a "kritikusoktól", csak mert "sok pénzből készültek".

Játéktrailerek meg szintén jöhetnek!

Bixi84 2012.04.04. 16:48:08

@DeadMan: Ez egy nagyon jó ötlet én támogatom. Nekem is elegem van a Battlefild vs. kallof gyutin kívül semmisincsből. Jó mind a kettő de sok más jó játék is létezik.

[Imhotep] 2012.04.04. 16:58:47

Attól félek annyira szétoltom a játékokat hogy a végén még tényleg én hozom el az Armageddont :) Amúgy folyamatban van éppen egy játékos post. Bár inkább poénos, de majd meglátjátok. Sztem holnap összedobom, ma még csak anyagot gyűjtök.

Wertzui 2012.04.08. 00:52:40

Az USB-s videókártyákat valahogy a nagyobb tech fórumokon szeretik démonizálni, úgy veszem észre.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.04.08. 02:19:30

@Wertzui: Nem véletlenül sajnos. De ha nem akarsz alaplapot cserélni, jobb 5letem nincs. Viszont ha teheted egyértelműon az alaplapcserét javaslom. Meg úgy egyáltalán nem ártana némi géptuning ha jól értelmezem soraidat... nyakunkon a Diablo 3, abból ki ne maradj!

De majd minjárt megírja ide Imhotep, hogy hagyd a francba, úgyis csalódás lesz, meg egyébként is mindjárt itt az Armageddon! :D
De nem tehetek róla én optimista vagyok, aztán majd meglátjuk!

[Imhotep] 2012.04.08. 14:45:31

Nem tudom de én annyira nem preferálom ezeket a külsős vackokat. Max valami hordozható vinyó. Meg aztán sztem eleve az usb port lassabb mint a pci-e foglalat, nem nagyon értem az ilyen videokártyák létezésének értelmét. Másik dolog hogy az egy dolog hogy videokártya csere stb, de mondjuk mit sem ér egy normálisabb proci nélkül, meg megfelelő mennyiségű ram nélkül. Ezt tapasztalatból tudom. Nálam is nem sok teljesítmény növekedést értem le hogy a 2 magos procim mellé, a 9600gt helyett egy 460gtx- et vettem. Max 5-10% teljesítménytöbbletet kaptam. Proci limit minduntalan előjön. Legalább egy core i5 kéne a kártya mellé hogy azt ki is tudjam használni. Jelenleg kb a negyedét sem használom ki a kártya teljesítményének. Na mindegy, ahogy a mondás tartja ..a vantól nem kell félni.. Majd ha sok pénzem lesz akkor úgy is berakom egy másik, jobb gépbe a kártyát. Addig is én el vagyok most így is. Ami játék igazán érdekelt az azért normálisan ment 2 magossal is.
Diablo 3-al meg igazából én teljesen semleges vagyok, különösebben nem várom, majd májusban ha megjelenik, kipróbáljuk. De jelenleg nem is igazán vagyok rákattanva ilyen hanck & slash-ekre.
süti beállítások módosítása