HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) Blizzard (3) blizzard (10) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Csigusz retro 4. rész (ASRock story)

2013.02.02. 13:18 csigafasz

Az ABIT IS7-V2-es alaplap kipusztulását követően áttértem az ASRock P4i65GV-re.
(Jelenlegi munkahelyemen még üzemel 2 gépben is az ominózus ABIT lap!)
1GB memória.JPGJah és itt már volt 2x512MB RAM-om is :D
Azt hittem kinőttem már a gamer korszakomból, de aztán jött az NFS Undercover, amit sokan sok helyen szidtak, de én játszani akartam vele. Még a Tuning&Stereoban is volt Undercover matrica, ami persze felkerült a gépre :D

MSI a gépben 3.jpgEkkor vettem egy ATi RAdeon HD 2600 XT-t amit azért nem láttok a gépben mert nem volt kompatibilis az alaplappal. Ekkor ismerkedtem meg a support list fogalmával. És ekkor kaptam kölcsön használatra az előző cikkben már említett MSI kártyát, hogy ne maradjak VGA nélkül. A P4 már elég elavult & kifutott holminak számított, így csak használtban sikerült vadászni kompatibilis lapot, de az meg a processzoromat nem támogatta... A Biostar névvel is ekkor ismerkedtem meg. Ez volt az U8598. Kezeket fel, ki a franc hallott már róla? XD


U8598.jpgNah ezzel a lappal már kompatibilis volt a HD 2600 XT, persze még AGP-vel.
Gondoltam ha Bixi kolléga frankón tolja ugyanezen kártya PCI-Express verziójával a játékokat akkor nekem is menni fog az Undercover az AGP-s verzióval is. HÁT NEM XD
HD 2600 XT.jpgKár érte, gyönyörű kártya volt :(
Feltűnhetett, hogy eltűnt a gépből a repülőgéphajtómű szerű Cooler Master Jet4-es, helyét egy Cooler Master "Silent" hűtő  vette át. Sajnos a Jet 4 fordulatszáma már hallhatóan ingadozott, Everest szerint 300-400-al.
De ez nem azt jelentette, hogy plusz-mihusz 150-200...
Biostar alaplapnak az AGP slotja adta be a kulcsot viszonylag gyorsan, így visszatértem egy kukából visszahozott ASRock laphoz, ez P4i65G volt. Első ránézésre ugyanaz mint a P4i65GV, de ebben volt integrált VGA és ami fontosabb támogatta a 2600 XT-t, meg a 800-as FSB-t yeah :D

ASRock 2.jpg

Ekkor jött a tuti vétel: 3Ghz-es 1MB cash-es 800-as FSB-s Pentium 4 Prescott maggal. Nah majd azzal menni fog az Undercover!
Northwood vs Prescott.jpgA képen balra a 2,66-os Northwood 512k cash-sel, jobbra a 3Ghz-es Prescott 1megával.
És ha arra tippeltél, hogy ettől se ment a Need for Speed akkor eltaláltad.
De legalább megpusztult a Deer tápegységem és vettem helyette egy Corsair CX 430-ast, amihez el kellett adnom a jó öreg 2600 XT-t. De hát a Diablo 2 ment anélkül is.

Kép2071.jpg
Következő lépésben a 80GB-os ATA csatolású Samsung winyómat cseréltem SATA stekkeres 500as Western Digitalra, még pont a 2011-es nagy áradások előtti nyáron.
WD Samsung.jpg
Mintha az öreg Samsungban több anyag lenne...
Digitális konyhamérleg nem is hazudott, a Samsung 550 grammos míg a WD csak 427! Nem hiszem, hogy az adatok ilyen nehezek :D
A SATA winyó mellé következett a SATA DVD író, és hamár homár legyen kövér, UV reaktív SATA kábelek & 2db mini UV neon is került a gépbe.
UV.jpgMajd 2012-ben lecseréltem a sokat látott szétflexelt, beüvegezett, lecsiszolt megrozsdásodott, lealvázvédőzött gépházamat egy Gigabyte Poseidonra.
Poseidon.JPGNem a 2600 XT-t nem vettem vissza, csak lízingeltem 1 időre :D

Plexis házat akartam, de silent-et is, ezért vettem egy be quiet! PC noise absorber kitet, amit szorgalmas méretre vagdalás után beragasztottam a gépbe.
bequiet.jpgMajd pedig jött az AMD és az FM1-es korszak, de ott még nem tartunk, hogy az is retro legyen.
Addig is a Dual Graphics legyen veletek!

Szólj hozzá!

Címkék: retró samsung amd western digital corsair gigabyte asrock biostar pentium

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr95058371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása