HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Need For Speed: Most Wanted

2012.11.07. 15:08 Bixi84

Immáron több mint tíz éve örvendezteti meg sebességmániás társadalmunkat jobbnál jobb autóverseny játékokkal az EA. Hol jobb, hol rosszabb, de a Need For Speed van, volt és lesz is! Bevallom nekem az előző rész is nagyon bejött igaz nem volt hosszú de cserébe azt kaptam amit vártam, viszont már akkoriban mondogattam mindenkinek, hogy jó lenne egy Most Wanted folytatás, mert másabb, mint az eddig megszokott NFS-ek. Nos úgy néz ki, hogy ezt az EA-nél is így gondolták és időt pénzt nem spórolva összehegesztették nekünk a folytatást, ami most emelt fővel léphet az előző rész nyomdokaiba a Criterion jóvoltából.

need-for-speed-most-wanted-2-artwork.jpg





















Egyből a legfeltűnőbb dologgal kezdeném, a rendőrökkel. Igen, drága kék villogós barátaink ott vannak az egész játék során és mindent elkövetnek azért, hogy tönkretegyék önfeledt szórakozásunkat. Visszakapjuk a szabadon bejárható városunkat, ahol kedvünkre száguldozhatunk, persze csak addig, míg egy szemfüles fakabát ki nem szúr minket, mert akkor bizony pucolni kell a lehető leggyorsabban. A fakabátok ott vannak a város minden pontján, nem csak a versenyekben és éberen figyelnek minket! Előre szólok, nem lesznek valami erősek, simán meg lehet lógni előlük, de sokszor nagy hatást tudnak gyakorolni ránk a meglepetés erejével. A rendőrségi rádiózásba ezúttal is belehallunk, ami nagyon hangulatossá teszi az üldözéseket. Bemondják hol láttak utoljára, mennyivel száguldoztunk és milyen autóval, viszont ezúttal nem lesz lehetőségünk elbújni, csak a sebességünkre és a vezetési tudásunkra hagyatkozhatunk, és a lényeg, hogy a végén mi álljunk a körözési lista élén.

NFS13 2012-11-07 13-20-22-00.jpg
A játékot indítva kapunk egy alap autót, amivel nagy nehezen legyűrhetjük első ellenfelünket, persze először a tutoriálokon kell túlesni és kezdődhet is a móka. A szokásostól eltérően most mindent úgy kell keresgélni a városban. A versenyek, az autók mind mind szét vannak szórva a város területén ami nem kicsi. Az első indításnál már fel fog tűnni a nagyon szép grafika. A város hatalmas, hatalmas területekkel, gyönyörűen kidolgozva. Az autónk törik, bár én az irányíthatóságán nem vettem észre, hogy változna, ez a törés inkább csak a külsőségekre vonatkozik. Az irányításról annyit, hogy nagyot változott, az autóknak mintha súlya lenne és mind másképp viselkedik, igaz bármekkora kanyart be lehet venni egy kis kézifék segítségével. Megnyertem az első versenyem és a végén lecserélhettem az autóm egy Porschera. Ez már elég jó volt, de nem nekem!

NFS13 2012-11-07 13-27-03-54.jpg
Hamar elkezdtem felfedezni a várost, hátha találok valami jobbat. Az utcákon különböző helyeken sebességmérők vannak elhelyezve, amik megjegyzik a legnagyobb sebességünket azon a ponton és később megnézhetjük vagy épp megjavíthatjuk rekordunk. Elég nehezemre esett megszokni az irányítást, amit az is bizonyít, hogy a kezdő verda után az Astonommal kb. egy utcányira jutottam és totálra törtem, ekkor láttam meg egy parkolóban állva Ariel Atom 500 V8-at, mondanom sem kell hogy kipróbáltam. Autót úgy cserélhetünk ha odaállunk a parkoló autó mellé és "E"-t nyomunk, ekkor átszállunk a másik járműbe és usgyi! Szóval átpattantam a kis Arielbe, de az arieles pályafutásom még rövidebb lett mint az Astonos, sajnos 400 méter után totálra törtem ezt is, mehettem javítani.

NFS13 2012-11-07 13-22-09-16.jpg
Javításról még nem beszéltem, pedig lehet. Egész egyszerűen át kell hajtani egy szerelő műhelyen, mint a The Run-ban a benzinkúton és az autónk hipp hopp megjavul. Tuningolni lehet, mindent a numerikus billentyűzeten érünk el, a 6 os gombot megnyomva lép be a menübe és ott tudunk tuningolni vagy új versenyt választani, amit a gép bejelöl nekünk a térképen és odavezet minket, mikor odaérünk az előre hátra nyilak egyszerre lenyomásával indíthatjuk a versenyt. Tuning téren sok mindenre ne számítsunk, nem tudunk olyan mértékben belenyúlni az autókba mint az előző részben, de így sem lett rossz a játék. Autók terén el lettünk kényeztetve, mert több mint 30 autócsoda került a játékba, köztük egészen ritka darabokkal.

NFS13 2012-11-07 13-19-23-52.jpg
Mindent egybevéve a Most Wanted nagyon jóra sikeredett így az én véleményem szerint, bár sokat még nem játszottam vele, de egy biztos, hogy még sok óra játék van előttem, mert ezt egyhamar nem fogom megunni. A gépigénye nem lett eget rengető, így bárki játszhat vele akár régebbi konfigon is, nekem 30-35 fps-en futott mindent maxra tolva 1280*800-ban, persze itt minden be volt kapcsolva és ha nem vagyunk telhetetlenek akkor magas felbontás mellett is lehet élvezhető grafikán tolni.

NFS13 2012-11-04 15-18-18-98.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: teszt játék nfs need for speed most wanted 2 most wanted criterion

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr354895425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása