HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Firefox fasság, kettő pont nulla

2012.09.08. 15:04 [Imhotep]

A héten szabin voltam, gondoltam kihasználom az időt a rendszer újratelepítésre. Nos, ez tegnap meg is történt. A gondom csak akkor kezdődött ezzel a szarral (Tűzróka) mikor is nem volt hajlandó a lapfüleket alulra helyezni. De még csak az opció is eltűnt amivel egy kattintással alulra lehet helyezni a lapfüleket. Nem kell ecsetelnem milyen undorító ha felül vannak a lapfülek. Nem szoktam keresgélni azt a kis pöcköt amire ha rákattolsz akkor megnyit egy új fület, hanem csak valahova mellé tolok egy duplaklikket. Na most, ha felül vannak a fülek, akkor ha nem arra a kis plusz jelre kattolsz, (csak valahova mellé ugye, ahogy én is szoktam) akkor az történik hogy ez a buznyák elkezd váltogatni a kis méret meg a teljes képernyő között :/ Nem tudom hogy mióta van ez így, gyanítom hogy kb valahol a 14-15-ös verzsön környékén vehették ki ezt a plusz menüpontot. Eddig nem vettem észre, mivel kb a 12-es verziótól mindig csak updateltem ezt a vackot, és ott még működött.

Nos, a következő megoldást találtam erre a fasságra.

- A Firefox címsorába a következő sort firkantod: about:config (majd rátenyerelsz az enterre)

- Ekkor bejön egy figyelmeztető ablak hogy "Veszélyes terület"

- Annyira veszélyesnek ítéltem meg ezt a szituációt hogy szemébe kacagtam a veszélynek, és jégkockákat dugtam a félelem inge alá. Szóval nyugodtan okézzátok le az "Óvatos leszek, megígérem" gombocskát.

- Következő lépésként keressétek ki a sok fasság közül ezt a sort: browser.tabs.onTop

- Aztán nyomjatok rá egy entert, vagy duplaklikket. A lényeg hogy True helyett False állásba kerüljön. De úgy is látni fogjátok a változást, mert egyből alulra kerülnek a lapfülek.

- Aztán ennyi, végeztünk hatszáz..

1 komment

Címkék: fasság Mozilla Firefox

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr704763004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.09.08. 16:21:35

Nekem itthon összeomlik ha kell ha nem XD
Így a lapfülek helyzete fel se tűnt eddig XD
süti beállítások módosítása