HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) blizzard (10) Blizzard (3) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Játék: SBK- Generations

2012.06.02. 16:00 Bixi84

Hello mindenkinek! Májusban végre elstartolt a Superbike sorozat legújabb része a Generations. Az eddigiekkel ellentétben nem egy, hanem egyből négy évad versenygépeit nyüstölhetjük a pályán, illetve még egy kategória gépeit, amely nem más mint a legends, tíz legendás versenygéppel.




Rengetegen kritizálják ezt a sorozatot a nem éppen hétköznapi irányítása miatt, de amennyien kritizálják annyian oda is vannak érte szerintem. Az évek alatt a játék sokak szerint nem nagyon fejlődött, ami némiképp igaz is, mert ha megnézzük az előző részeket nem sok különbséget látni köztük, viszont a Black Bean és a Milestone jóvoltából most egy minden tekintetben remek kis játékot kapunk nem kevés játék idővel. Na igen a játék idő...Páran biztos röhögnek most, hogy mi játék idő lehet egy szimulátorban. Nézzük csak pontosan mit is kapunk a pénzünkért. A játékot indítva feljön egy képernyő ahol a játék nehézségét lehet beállítani, ezután tovább haladva a főmenü vár minket.



"Free play, Fair play?"


Ha csak gyors pár körös kergetőzésre vágyunk, arra ott a szokásos Free Play, amiben megtaláljuk a szokásos opciókat.(Quick Race,Time Attack,Champion Chip,Race Weekend). Quick Race-ben annyi beállítást kapunk csak, hogy megadhatjuk a verseny kategóriáját (4 évad + legends), kiválaszthatjuk a kívánt csapatot és a versenyzőt, ezen kívül választhatunk pályát és ennyi. A következő menüpont a Time Attack ahol már több lehetőségünk van mivel itt már beállíthatjuk a motorunkat a legapróbb részletekig. Championship alatt értelem szerűen a bajnokságot találjuk ahol a kiválasztott kategóriában kedvenc gépünkkel kergethetjük a kanyarokat szabad edzésektől kezdve az időmérők és a szuper pole-okon át a versenyekig. Az utolsó a Race Weekend, itt nem kell egész évadot végig nyomni csak egy verseny hétvégét kell teljesítenünk, persze a "csak" itt egy kicsit túlzás, mert nem is olyan egyszerű dolog a győzelem.



"Még, még, még, ennyi nem elég!"


Ha egyből neki esünk mint barbár a sült báránynak, akkor biztos, hogy a quick raceval fogunk kezdeni, hiszen ott a legkönnyebb kipróbálni a játékot hamar gyorsan, de valami fel fog tűnni hamar, mégpedig az, hogy nem minden versenygép érhető el. Például jómagam motoros és nagy Hondás révén vérig voltam sértődve mikor a menüt nézegetve azt tapasztaltam hogy egy Ducatival minden szívfájdalom nélkül indulhatnék, de kedvenc Honda CBR-mel pedig nem, mivel még le volt zárva. Na ennek a megoldása vár ránk a főmenüben, mégpedig az SBK Experimence menüpont alatt. Az Experience mód gyakorlatilag a különböző évadokhoz tartózó kis feladatok teljesítéséből áll. Ezek a feladatok teljesítése során szépen sorban oldjuk fel a lakat alatt tartott gépeket. A feladatok közt vannak könnyebbek és igen csak nehezek is, de a feladatok többsége simán teljesíthető kis gyakorlás után. Van ahol csak szimplán időre oda kel érni a pályán elhelyezett pontokhoz, vagy megadott időn belül kell teljesíteni egy egy kört, olyan is van mikor valakit követnünk kell és nem maradhatunk le és még sok más feladat.



"Enitájm isz butitájm!"


Na ez nem az a gagyi kategória mint a Ford Farlaineben elhangzó zene, ezt összerakták rendesen. A következő nagyobb menüpontról van szó ami a Career. Itt kezdő zongoristákból válhatunk igazán nagyokká (üdv Yamahások!! :D ).
Karrierünket egészen az elejéről kell kezdenünk. Az alap beállítások után (versenyző elkészítése) alá kell írnunk egy egy éves szerződést egy csapathoz, ezután vághatunk neki a szezonnak. Versenyeinkért reputáció jár ami a fejlődésünkhöz elengedhetetlen, mivel a későbbiekben szeretnénk bekerülni egyre nagyobb csapatokba vagy esetleg más bajnokságokba is. Erről jut eszembe húsz különböző kupáért is indulhatunk persze ezeket is fel kell majd oldanunk a lakatok alól, köztük az SBK Cup, Superstock 1000 FIM Cup, WSS Cup, Superpole Cup, csak hogy a legjobbakat említsem.



"Mekk Elek az ezermester"


Általában az emberek csak leülnek és egy, még könnyebben játszható szinten minden különösebb beállítás nélkül játszanak. Na most ezek az emberek ne figyeljenek ide, vagy talán mégis, mert most a motorokról és azok beállításáról lesz pár mondatban szó. Akik csak leülnek és játszanak azoknak valószínű hamar ki fog pukkanni a boldogság lufi, de aki kicsit mélyebben beleveti magát a játék rejtett lehetőségeibe az nagyon meghosszabbíthatja a játék időt. És igen elértünk ahhoz, amire utaltam a legelején a játékidőhöz. Egy bajnokságot hamar végig lehet tolni könnyebb szinteken, de annak nem sok értelmét látom és a játék sem fog sokáig tartani az biztos. Én szeretek minden kis aprósággal el szórakozni ezért beállítottam Full szimulációra a játékot és bele vetettem magam a bajnokságba. Persze előtte azért kipróbáltam mi hogy működik. Egy verseny hétvége több részből áll, szabad edzés, időmérő, super pole és a versenyek, mert a Superbikeban kettő verseny van egymás után és a kettő eredményének átlagából kerül ki végül a győztes. Ez lehet jó dolog, de meg is tudja nehezíteni a dolgunkat. Előfordulhat, hogy az első versenyen esős körülmények közt versenyzünk a második futamon pedig már félig száraz, vagy teljesen száraz pálya vár minket, ilyenkor alkalmazkodni kell a körülményekhez és a motort is úgy kell beállítani. A motor elég részletesen beállítható (gumik,felfüggesztés,kormány,fogaskerekek-váltó,lánc,fékerő)



Gumikból válogathatunk kedvünkre, minden körülményre megtalálhatjuk a megfelelő választást és lehet variálni is attól függően, hogy előre milyet vagy hátra milyet szeretne az ember feltenni. A felfüggesztést is többféle képp variálhatjuk, aminek csak a szabad edzés és az időmérő korlátozott ideje szabhat határt. (2 X 45 perc szerintem elég :D ) Állíthatunk a kormányon és a váltón, az utóbbival nagyon sokat kell szórakozni a különböző pályákon mire megtaláljuk a megfelelő beállítást, mert nem mindegy, hogy a motorunk mennyivel rongyol végig a célegyenesen vagy épp nem e kezd el ugrálni alattunk egy lassabb kanyarból kigyorsításon. A kormánynak pedig nagy szerepe van a féktávokon illetve a gyorsabb kanyarok stabilabb bevételében is. A legutolsó beállítási lehetőségünk a fékerő beállítása. Gondolom senkinek nem kell elmondanom, hogy a motorok lassításhoz hátsó féket nem használnak csak nagyon ritka esetekben. Motorral ha meg szeretnénk állni az első féket használjuk, ez viszont nem veszélytelen mivel az összes teher az első kerékre fog terhelődni fékezéskor, ezért nem mindegy, hogy milyen pályán és legfőképpen milyen körülmények között mekkora erővel fékezünk. Erre ez az opció a lehetőségünk, ahol szabadon beállíthatjuk külön külön az első és a hátsó féket. Motorunk beállítása ennyivel ki is van merítve, de aki tényleg elszánja magát az súlyos másodperceket faraghat le a kör idejéből, ami egy kvalifikáción nagyon is számít, hát még egy versenyen. A versenyek alatt a gumik a fékek kopnak, a vasunk minden alkatrésze használódik, a motor törése külön be és ki kapcsolható és még egy fontos dolog a versenyző élete is szó szerint a kezünkben van, mert a versenyző is sérülhet persze csak ha bekapcsoljuk ezt is.



"Picasso és a Newtoni alma"

A játék grafikájáról sok mindent nem lehet elmondani. Szépnek szép, de semmi extra dolgot nem kapunk, csak a már megszokott megoldást. A pályák szépek a motorok kidolgozottak a versenyzők is jól meg vannak csinálva, de ami a többit illeti, hát lenne min dolgozni, igaz így a gépigény sem nagy gyakorlatilag régebbi masinákon is simán futni fog. Az időjárás nekem nagyon tetszett, legyen szó napsütésről vagy borús, esős versenyről eléggé bele tudtam élni magam, de lehet ez csak a motorok iránti elfogultságom miatt van. Nos beszéljünk kicsit a fizikáról, mert ugyebár az sem elhanyagolható egy ilyen játéknál. A játék fizikáján még lehetne dolgozni rendesen, szerintem szokható, de semmiképp nem mondanám rá, hogy rossz. A motor néha hajlamos érdekes pózokban megközelíteni a kanyarokat. A kormány néha sokat fordul, ami azért furcsa egy motor esetében, mert ott az ember a súlypontjával irányítja a motort, és olyankor aztán nem kis hátast dobunk, bár ezen a beállítás azért segíthet kicsit. Észrevettem ha az ember a támadási ívet (szűkebb ív) választja, akkor a játék ezt észlelve segít a kanyart kicsit csúsztatva bevenni, mintha a csúszó kuplung erősebbre lenne beállítva ami azért néha igen jó móka, de ha nem jön össze, akkor ott is bicska van. A versenyzőnk megformálásánál az elején kiválaszthatjuk a nekünk megfelelő vezetési stílust is, bár ennek nem hinném, hogy túl sok köze lenne a fizikájához a játéknak, csak gondoltam megemlítem azért ezt is.


Mindent egybevetve ez egy nagyon jó motoros játék amivel hosszú órákon keresztül el lehet szórakozni. Én mindenkinek csak ajánlani tudom és nem is drága körülbelül ötezer forintért már a markunkba vehetjük. Ha pedig valaki megunná, vagy egyszerűen előnyben részesíti az igazi ellenfeleket, annak ott a multiplayer, ahol többedmagával versenyezhet. Mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok hozzá.

A végére itt van nektek egy kis gameplay tőlem nektek!





Szólj hozzá!

Címkék: teszt pc játék superbike játékteszt sbk genereations

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr874561337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása