HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) Blizzard (3) blizzard (10) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

CG-laikus: The Legend of Korra

2012.03.20. 14:57 DeadMan

Mai CG-laikus rovatunkban az Avatar: The Last Airbender sorozat folytatásáról, a The Legend of Korra-ról böfögök pár sort annak apropóján, hogy elérhetővé vált a zinternyeten az animációs sorozat első, 20-22 perces része.

Amit ezzel kapcsolatban érdemes megemlíteni, hogy gyors bevizsgálás alapján az animáció minősége az elődhöz hasonló színvonalat képvisel, nem lett "elmangásítva" vagy ilyesmi. Ugyanakkor látványos fejlődést sem tapasztaltam, de azért a HD verzió bevizsgálásáig még inkább nem alkotok végleges véleményt.

 

Maga a sorozat a pörgős akció és az óvodás poénok már szintén megszokott keverékének tűnik eddig, úgyhogy ha tippelnem kéne, azt mondhatnám, hogy az eredeti széria kedvelői körülbelül azt fogják kapni, amit várnak.

Spoilerekbe inkább nem mennék, ha valaki nem bír magával, az nézzen be egy torrentkölcsönzőbe, vagy látogasson el az alábbi linkre.

Így lábjegyzetként annyit még hozzáfűznék, hogy az első rész alapján zene fronton megint csak nagyon ütőset alkottak a készítők! Remélem a kísérő dallamok minősége marad ezen a szinten majd a későbbiekben is!

Az Avatar: The Legend of Korra sorozat egyébként április "márnememlékszemhányadikán" kezdődik hivatalosan (április 14), addig is érdemes lehet árgús szemekkel kutatgatni HD verzió után, mert egyelőre a neten fellelhető verziók megragadtak a divx minőségnél, ami (mint tudjuk) az ördögtől való! :)

22 komment

Címkék: cg laikus the legend of korra

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr514328284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Imhotep] 2012.03.20. 15:47:01

Nocsak, megnyomták a mangakapcsolót.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 15:49:33

@[Imhotep]: Épp ez az, hogy hála a Swarcnak nem! :)
És ez nemcsak a kinézetre, hanem magára az animációra is igaz.

[Imhotep] 2012.03.20. 16:16:10

@DeadMan: Hát őőő, a képeket amiket beillesztettél azok marhára mangásak. Jó érted nem egy tipikus cső manga, mint pl amiket láthatsz ha beírod a google keresőbe a manga kifejezést, de ettől függetlenül ez is az, csak kevésbé olyan. Igazából már az első ilyen rajzfilm sorozat is az volt, elég is volt belőle az pár rész amit még akkor láttam mikor a 8 éves unokaöcsémet kellett pesztrálnom, nah aszondom neki való :) Talán a film amit láttam az egyszer nézhető, állítólag az első olyan film ahol tényleg ért is valamit 3D.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 17:39:12

@[Imhotep]: Hát amennyire én tudom, a manga az egy rajzolási stílus egy rakás alfajjal (plusz van némi behatása bizonyos mangaközeli sztorielemekre, animációs stílusra is).
Na most ez alatt azt értem, hogy a keleties stílus nem egyenlő mangával.
Mert akkor ennyi erővel a Kung-fu panda is manga lenne, vagy mondjuk akár a Mulan, vagy mifaszom a neve annak disney-s cuccnak :) De inkább nem kezdek el erről vitatkozni, mert a végén még megjelenik valami Dzsonni és kiokít, hogy az nem manga, hanem anime, aztán elkezdi sorolgatni, hogy ez meg az a szutyok mennyire jó is:)

Amúgy ezt a léghajlítós filmet még én is viszonylag nézhetőnek találtam, egész addig, amíg le nem daráltam a sorozatot. Azóta sajnos rosszabb véleménnyel vagyok róla, a sok értelmetlen különbség, és az önmagát túl komolyan vevő sztori miatt... viszont a zenéje a filmnek is kifejezetten bejövős!

[Imhotep] 2012.03.20. 18:07:23

@DeadMan: Haha, ezt a nevetséges magyarázkodást :) Pár éve még te is hasonlóan láttad, hmm érdekes, sokat lógsz mostanában a Johnnyval. Mi jön ezután? Kijelented hogy mennyire faxa a Clone Warsnak a darabos rajzolási stílusa? Na mindegy, nem valószínű hogy meg tudsz győzni az ellenkezőjéről. Főleg ilyen szereplő nevek után hogy Korra, Mako, Hiroshi Sato, Katara, stb. Meg hát ugye az elengedhetetlen nagy szemű karakterek :S Meg azért ilyen Veronika Marsok után nem sok hiteled maradt ami a sorozatokat illeti :) Egyébként nekem édes mindegy mit nézel, nézhetsz felőlem mangát is. Ha rajzfilmről van szó inkább nézek egy Tom & Jerry-t, vagy éppen a Disney-s, folyton zsörtölődő Dagobert bácsit.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 18:18:11

@[Imhotep]: öhm, oké. Elvesztettem a fonalat, de akkor gondolom a Jackie Chan filmek is mangák:)

[Imhotep] 2012.03.20. 18:22:07

@DeadMan: Az az igazság, én is :) hogy jönnek ide az élőszereplős filmek? Azt hittem egy rajzfilmen megy a diskurzus.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 18:34:13

@[Imhotep]: Nem én kezdtem el mindenféle másról beszélni:P
Egyébként meg nem értem a hitelemnek mi köze bármihez is. Én azt hittem arról megy a vita, hogy milyen rajzstílusban készült a TLoK, nem pedig arról, hogy mennyire rossz vagy jó mese. Azt mindenki döntse el magának, de ha egyszer a kategóriai besorolása nem anime, akkor nem lesz az csak amiatt, mert keleties dizájn-elemeket használ fel. Még csak nem is azon vitázunk, hogy mennyire clone wars darabos a mozgás, csak szimplán arról, hogy anime kategória-e vagy nem. Legalábbis én csak erről vitázok veled épp, úgyhogy a többi dolgot tegyük félre.

en.wikipedia.org/wiki/Avatar:_The_Last_Airbender

"The show's character designs are influenced by anime; but the show is not considered an example of such."

Mondhatod egy kutyáról, hogy szerinted tök olyan, mintha egy macska lenne, de attól még ha hivatalosan az egy kutya, akkor "kutya az fiam" :)

Na ezzel én a vitát lezártnak tekintem! ;)

Amúgy, ha már témánál járunk: sokat fikázzuk a mangát/amimét, és hát valljuk be megérdemelten. De pl a Dragon Ball-on kiskoromban jól elszórakoztam, bár bevallom más kivételre nem emlékszem :)

Ajj, most majdnem megkérdeztem nem tud-e valaki valami nézhető animét, de hát szerencsére utolsó pillanatban sikerült visszafognom magam. NEHOGY bárki elkezdje sorolgatni a kimondhatatlan japán nevű szutykait, mert a Csigafasz Team nevében kijelenthetem, hogy nem vagyunk rájuk kiváncsiak:D

[Imhotep] 2012.03.20. 18:59:18

@DeadMan: Te hoztad fel ezt az egyáltalán nem odaillő Jackie fiút. Megártott biztos a tegnapi transzfúzió :) Nade mondom, felőlem nézzed csak a mangákat nekem aztán édes mindegy. Ezzel szerintem ki is tárgyaltuk az eseményeket.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 19:01:04

@[Imhotep]: Az előző kutya/macskás hasonlatomoz: tulképpen ha Te akkor is macskának érzed azt a kutyát, akkor igaz, ettől még nem változik át macskává, de mégis szived joga, hogy annak gondold. Szóval ha szerinted a Korra manga, akkor én elfogadom,hogy ez a Te véleményed.

Szerintem meg nem manga, hanem egy keleties dizájnelemeket is tartalmazó amerikai rajzfilm.

Na ebben szerintem már kiegyezhetünk.

[Imhotep] 2012.03.20. 19:09:09

@DeadMan: Ha azt a "keleties dizájnelemek" alatt a nagy szemű manga karakteres stílust érted akkor igen, kiegyezhetünk :)

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.20. 19:23:41

@[Imhotep]: Na akkor megegyezés született. Most meg elvonulok Dragon Ball GT-t nézni :)

[Imhotep] 2012.03.20. 19:29:28

@DeadMan: Előtte még nézz be a Titan Quest postod kommentjeihez. Na jóccakát :)

Wertzui 2012.03.21. 11:13:43

Ez 3D? Mármint igazi poligon alapú 3D! D8
A képek alapján nem gondoltam volna (a videó nekem meg nem tölt be)!

Wertzui 2012.03.21. 11:15:31

Na, betöltött a videó, most már látom, hogy csak a környezet 3D, a karakterek nem.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.21. 14:00:57

@Wertzui: Nem 3D, igazából nagyobb részt a kornyezet is állókép. Persze, vannak kivételek, de szerintem főleg a jól bevált 2 dimenziós készítési módot preferálták az alkotók. Ettől még elfér a CG rovatban, hiszen nem egy füzetet a kamera előtt nagyon gyorsan pörgetve készítették, és a színezés sem zsírkrétával történhetett:)

Wertzui 2012.03.21. 14:33:32

@DeadMan: Megijedtem, mert hirtelen azt hittem, hogy már olyan fejlett mostanság a 3Ds technika, hogy már realtime is megkülönböztethetetlen a hagyományos rajzfilm kinézetétől, de aztán rájöttem hogy (szerencsére?) nem.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.21. 15:04:27

@Wertzui: Hát, eddig ami olyan rajzfilmet láttam, amit 3D modellezéssel alkottak, de szándékosan cellshading és egyéb trükkökkel olyanná akartak változtatni, mintha sima 2D-s lenne, azok egytől-egyig nagyon gagyi hatást keltettek. Másik ilyen, amit utálok, amikor a sima rajzfilmben egyszer csak rohadt feltűnően előbukkannak 3D modellek (legtöbbször valamilyen gépek, járművek szoktak). Na az megint eléggé hangulatromboló tud lenni. Véleményem szerint akkor inkább maradjunk a jól bevált módszereknél.

[Imhotep] 2012.03.21. 16:44:45

Hehe, beveszem a trollface kapszulát, és csak annyit mondok hogy sztem ez a post rovatot tévesztett. Nem a kapjazagyadhoz rovatba szántad? :D Amúgy kéretik nem komolyan venni az előbb megtett kijelentésemet, tegnap úgy is kitárgyaltuk a témát már. Csak hogy valami értelme is legyen kicsapongásomnak, írtam egy velősebb kommentet a Titan Quest postodhoz, a modokkal kapcsolatosan.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.21. 16:48:57

@[Imhotep]: Megcsekkolom, bár én egy modposztban reménykedtem:)

[Imhotep] 2012.03.21. 17:04:39

@DeadMan: Majd ha elolvastad, rá jössz hogy miért nem volt értelme postba foglalni. A végén, az utolsó mondatom kimondja a frankót. Vagy bemondja, mindegy, ezt mindenki lelkiismeretére bízom :)

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.27. 17:11:05

Kis update: www.sorozatjunkie.hu/2012/03/27/pilot-the-legend-of-korra/

Bruzsy spoilermentes kritikája az első 2 részről. Merthogy neten van már a 2. rész is, HD-ben is... bár láttam már pofásabb 720p videófájlokat is, sőt!

Na de ez van egyelőre...
süti beállítások módosítása