HTML

Lájkolj minket a facebookon!

Friss kommentek

  • Tblog: 121 ezer dollárt gyűjtöttek össze a 3. évadra. Aztán a pénzt az ügyintézőjük lenyúlta, majd átjáts... (2016.12.27. 19:50) Nuka Break - a Fallout websorozat
  • Jocó ügynök: Hú, azért a vége kicsit lehangolóra sikerült :) Amúgy nemrég olvastam egy nagyon király cikket pon... (2016.04.18. 00:15) Csajozási tippek Űberkockáknak
  • Frady Endre: @Romboljuk le a modern világot... (törölt): Kiadtam e-könyvben! publioboox.com/hu_HU/tonnas-vereb... (2015.11.19. 11:23) Obi-Wan bácsi és a texting
  • DeadMan: @Wertzui: Csak a saját nevemben beszélhetek, de én már nagyon régen nem írtam. Ezt a blogot eleve ... (2015.01.10. 17:38) Bujjék mindenkibe!!!
  • csigafasz: @Wertzui: Mondhatnám, hogy kivártuk a végét (ha vége van?) de igazából a lustaság nagyobb úr volt,... (2014.11.01. 20:56) 41ezer méterről ugrott a Google egyik vezére

Elérhetőség

e-mail: csigafaszblogkukacgmailpontcom
Ide (is) várjuk észrevételeiteket a bloggal kapcsolatban, ha nem mernétek kommentelni, vagy csak lusták vagytok regisztrálni egy indapasst.

Címkék

acer (3) ajánló (3) alien (3) amd (5) anonymous (7) apple (17) arc nélküli (4) asrock (5) assembly (4) asus (8) az élet nagy kérdései (29) barkács rovat (5) béta (6) biztonság (3) Blizzard (3) blizzard (10) börszdéj (4) call of duty (4) cg laikus (11) Címkék (8) cisco (4) cleverbot (6) cod (3) corsair (3) csaj (8) csigafasz (6) dance (4) demotivalo rovat (38) diablo (17) diablo 3 (18) egér (3) elmélkedő (23) error (3) facebook (30) fail (4) felhasználó (10) film (3) firefox (10) forward unto dawn (3) game (4) games (5) game of thrones (6) geek (6) google (24) gyászhír (3) hack (15) halo 4 (5) hardware (6) hdd (7) hiba (7) hírek (16) hoax (3) humor (139) húsvét (3) ingyenes (3) intel (5) internet (6) it girls (84) játék (19) játékteszt (6) jelszó (3) kapjazagyadhoz (13) karácsony (20) karakterek (4) kocka (9) kockulás (8) konzol (4) lan (3) LG (3) logó (3) mass effect 3 (5) microsoft (19) mikulás (9) mobil (3) mod (7) modding (14) mucsi (3) ncore (3) need for speed (4) nfs (4) nintendo (6) nokia (7) no comment (4) nvidia (3) paródia (6) pc (42) pentium (6) poén (36) question of the week (16) ram (6) rendszergazda (5) retró (17) router (3) rpg (3) samsung (7) scifi (4) server (7) simon (4) skyrim (11) sorozat (9) south park (3) star wars (39) star wars hét (24) steve jobs (5) szilveszter (4) szombati bölcsesség (45) tényfeltáró rovat (3) teszt (8) torrent (5) trailer (16) trance (7) usb (8) vasárnapi videó (84) vga (3) vicc (4) vírus (5) warez (8) western digital (5) wifi (5) windows (23) xbox (3) xmas (3) xmas music (3) xp (3) zene (10) zenesarok (22)

Question of the week: Diablo 3??

2012.02.14. 16:26 Bixi84





















Megjelenés 2011. Á nem jön majd csak 2011 végén!....Bocs srácok de még kiszórunk belőle minden újítást mert megcsúsztunk.....Semmi gond 2012 elején itt lessz a játék!....Gratulálok! Február 14 és még a bejelentés bejelentése sincs látótávolságban, így hát nem maradt más választásom megkérdeztem a nagy bölcset mikor szándékozik jönni már a sokak által várt Diablo 3.
























 


Most ennyire nem vagyok normális hogy nem vettem észre a játékot vagy a nagy bölcs szórakozik velem, hamar rágugliztam de semmi. Kösz cleverbot a google még mindíg jobb barát.

 

3 komment

Címkék: diablo blizzard question of the week

A bejegyzés trackback címe:

https://csigafasz.blog.hu/api/trackback/id/tr574104853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeadMan · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.02.14. 16:31:41

Nem tudom, én a Dio 3 megjelenése miatt valahogy nem aggódok. Majd jön, amikor jön. Csak a szokásos Blizzard minőséget hozza, a többi részletkérdés:)

Bixi84 2012.02.14. 18:52:22

Csak idegesítő hogy ugyanazt csinálják mint a Stalkerral anno.

[Imhotep] 2012.02.14. 21:08:01

Nekem feledteti ezt a Diablo mizériát egy fix dátum 12.03.06 :) Gyengébbek kedvéért Mass Effect 3 megjelenési dátumról van szó. Egyébként meg sztem a Stalkerra is érdemes volt várni. A Shadow of chernobyl böszme jó lett, bár a folytatásokról már nem tudnám ezt mondani. Főleg a clear sky ami egy rakás szar lett :S A frakciók közti csatározgatásaival, meg az a tücc tücc zene a harcok alatt, :P nem igaz Deadman. Annó még te jegyezted meg hogy ez meg mia lósza... :) Bár azt ki lehet kapcsolni. Mindenesetre eléggé illúzióromboló volt. Esetleg még a Call of pripyat -ot érdemes kipróbálni. Az még játszható lett sztem. Hála isten itt már nem azt a csapatos marhaságot erőltetik az emberre mint ahogy tették azt a Clear skyal. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a Stalker lét az az egyedül járom a pusztát, bóklászom a radiokatív esőben feelinget jelenti. Bár sajnos ezt sem toltam végíg, olyan 85% környékén abbahagytam. Lehet ez lesz a következő project amit végítolok :)

Esetleg még ha nagyon unjátok a banánt, tudom javasolni a nemrég megjelent The Darkness 2 című alkotást. Tegnap toltam végíg, és jelentem egész kellemesre sikeredett. Még talán lehet egy postot is összedobok ennek örömére :) Nem túl hosszú sajnos, olyan 2-3 gyengébb délután végíg lehet rajta mászni, bár nem is olyan rövid. Kb olyan MW3 hosszúságú, szal 6-7 óra max. Persze a játékidőt lehet növelni a Vendetta játékmóddal. Amiben lehet 4 féle karaktert választani,különböző tulajdonságokkal. Picit ilyen MW3 szerű spec ops féleséget kell elképzelni, ahol ilyen miniquest szerűségek vannak.
Ami viszont mindenképp megosztja majd a emberkéket az az hogy Cell Shadinges :P Szal ilyen rajzfilmes jellegű a grafika. Namost én kimondottan rühellem ezt a stílust,(ezt DeadMan tudja tanusítani a legjobban) DE valamiért itt nem zavart egyátalán, illik a játék stílusához. Mondjuk eleve egy képregény adaptációról van szó. Összegezve, túl elborult játék lett hogy ne próbáljam ki, aztán végül is megtetszett, és végígtoltam. Annyit még hozzáfűznék hogy komolyan mondom tényleg egy percnyi unalom nincs a játékban, pörög mint az állat. Eleinte ezektől a csápoktól voltam megszeppenve hogy hát biztos valami undorító konzolos irányítás lesz majd. De kellemesen csalódtam, simán könnyedén kezelhető az egész rendszer.
Jah meg igen, szerepel az egyik cimbink is a játékban, tudod Deadman, a robotzsaru barátja :) Végezetül pedíg itt egy játékteszt : www.gamestar.hu/gametar-the-darkness-2-videoteszt.html
Nah, jó szórakozást uraim.
süti beállítások módosítása